ایزوگام sbs هیرمان به قیمت درب کارخانه

ایزوگام sbs هیرمان محصولی پلیمری با کیفیت و استانداردهای بالاتر است. این محصول با ضخامت 5 میلیمتر و وزن 50 کیلوگرم تولید می شود. با عرضه این محصول به قیمت درب کارخانه، ایزوگام مرغوب درجه یک را به قیمت ارزان تر می توانید تهیه کنید. ایزوگام اس بی اس از قیر اصلاح شده با پلیمر تولید می شود. عایق های رطوبتی تولید شده در هیرمان علاوه بر تنوع و کاربرد در صنایع مختلف با استفاده از تکنولوژی روز تولید می شوند. اصلاح کننده های قیر(APP و SBS) سبب می شوند که کیفیت و ماندگاری عایق رطوبتی ایزوگام پلیمری چندین برابر افزایش یابد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

تولید ایزوگام پلیمری درجه یک

ما در مطالب دیگری که قبلاً منتشر کرده ایم در خصوص مواد تشکیل دهنده ایزوگام توضیح داده ایم. مجدداً به این موارد اشاره می کنیم. مراحل تولید و مواد به کار رفته در تولید انواع ایزوگام تفاوت چندانی با یگدیگر ندارد. آن چه که تفاوت عمده ایجاد می کند نوع قیر اصلاح شده است که مثلاً در تولید ایزوگام sbs از بهترین اصلاح کننده مصرف می کنیم.
فویل آلومینیومی با ضخامت چهارده یا شانزده میکرون، پوشال گونی پلاستیکی، پودر تالک، اسپانباند، الیاف تیشو، پلی استر و قیر خالص. مواد و مصالحی هستند که به تولید ایزوگام می انجامند.

ایزولاسیون سازه های حساس و با اهمیت نیاز به بهترین و مرغوب ترین عایق رطوبتی دارد و ایزوگام sbs پلیمری بهترین گزینه است.

ایزوگام sbs چیست؟

در شرکت هیرمان دلیجان شما شاهد استفاده از تکنولوژی و فناوری های جدید هستید. رویکرد ما در شرکت ایزوگام هیرمان بر این است که بهترین و باکیفیت ترین عایق های رطوبتی تولید شود. ایزوگام sbs که با استفاده از قیر اصلاح شده با پلیمر SBS تولید میشود یکی از این گزینه ها است. وقتی چنین محصولی تولید می شود قطعاً کیفیت بالاتر و استحکام هر چه بیشتر محصولات مد نظر بوده است. رول های ایزوگام SBS پلیمری هیرمان در ابعاد 10 متر مربع و با طول 10 متر و عرض 1 متر تولید می شود.

در هیرمان شاهد ارائه خدمات تخصصی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش و برخورداری از امکان مشاوره و یافتن راهکارهای خلاقانه برای انجام انواع پروژه های عایق بندی هستید.

ایزوگام پلیمری چیست؟

تولیدات ایزوگام بر پایه قیر خالص و نمونه پالایشگاهی آن است که به ایزوگام پلیمری شهرت دارد. مراقب باشید که متاسفانه مصرف قیر نامرغوب در تولید ایزوگام می تواند خسارت های زیادی ایجاد کند.
ایزوگام تولید شده با قیر پلیمری و پالایشگاهی از مرغوبیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است.
ترجیح بیشتر تولید کنندگان تمرکز استفاده از قیر پالایشگاهی را بدلیل هزینه بالای تولید و در نتیجه افزایش قیمت تمام شده محصولات برداشته و برای فروش ایزوگام به استفاده از قیر دمیده در تولیدات خود روی آورده اند.

تولید کنندگانی همچون شرکت ایزوگام هیرمان با تولید محصولاتی با استفاده از قیر پلیمری و خالص در عین افزایش قیمت تولیدات، تمرکز خود را روی تولید محصولات با کیفیت قرار داده و نتیجه آن جلب اعتماد عموم مصرف کنندگان بوده است.

قیمت ایزوگام دلیجان درب کارخانه

انواع ایزوگام پلیمری با قیر خالص پالایشگاهی تولید می شوند و بنابراین قیمت این محصول بر روی قیمت نهایی ایزوگام موثر است. در شرکت هیرمان ایزوگام های پلیمری و انواع ایزوگام تک لایه و ایزوگام دو لایه SBS با دقت بر این موارد قیمت گذاری می شوند. وزن و ضخامت ایزوگام و کیفیت و نوع قیر بر روی نرخ ایزوگام بیشترین تاثیر را دارد. پلیمرهای اصلاح کننده قیر هم یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت ایزوگام است.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

ایزوگام sbs تولید شده در هیرمان به دو صورت تک لایه و دو لایه، به قیمت کارخانه و عمده از درب کارخانه بارگیری می شود.

ایزوگام sbs  هیرمان با ضخامت 5 میلیمتر
عایق ایزوگام اس بی اس هیرمان دلیجان

عایق ایزوگام sbs بهترین ایزوگام ایران

کیفیت عایق رطوبتی ایزوگام اس بی اس و مشخصات فنی آن، این ایزوگام را در هوای سرد بسیار انعطاف پذیر تر کرده است.

  • خواص مکانیکی بالا
  • مقاومت کششی بالا و قابل توجه
  • چسبندگی عالی به انواع مصالح ساختمانی و خاصیت خود ترمیمی از جمله مشخصات و ویژگی های ایزوگام sbs با کیفیت پلیمری است.

در نتیجه ایزوگام پلیمری اس بی اس را می توان گزینه بسیار عالی برای انواع سازه ها دانست. برای سطح نهایی این ایزوگام از انواع پوشش ها استفاده می شود که بر طبق ثبت سفارش و نوع کاربرد می تواند متفاوت باشد..

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

ایزولاسیون پشت بام و استخرها و مخازن آب نیروگاه های کشور با ایزوگام پلیمری و مخصوصاً ایزوگام sbs توصیه می شود. در تولید ایزوگام استفاده از پلیمرهای اصلاح کننده قیر (sbs, app, bpe) کیفیت محصول را چندین برابر میکند.

ایزوگام اس بی اس فویل دار هیرمان

عایق های رطوبتی که به صورت متنوع تولید می شود در عملیات عمرانی و یا ساخت و سازها مصرف می شوند. ایزوگام های فویل دار برای سقف ها و پشت بام و ایزوگام های پودری هم برای فونداسیون، سرویس های بهداشتی و استخر نیاز هستند. کاربرد عمومی ایزوگام فویل دار دو لایه بیشتر از دیگر محصولات است. محصولاتی مانند ایزوگام تک لایه و یا ایزوگام سه لایه بر طبق نیاز ثبت سفارش می شود. ایزوگام sbs محصولی بسیار پر کاربرد در صنایع مختلف و مراحل مختلف ساختمان سازی است.

از ایزوگام پلیمری در ساختمان هتل ها، بیمارستان ها و یا برج های مسکونی و اداری استفاده می شود. طول عمر ایزوگام اهمیت ویژه دارد و باید به کیفیت و اصالت تولید آن اطمینان داشته باشید.

نحوه تست ایزوگام sbs چگونه است؟

زمانی که سطح کار با ایزوگام پلیمری پوشانده شد به این ترتیب عایق رطوبتی تست می شود:
محل آبرو ها باید توسط عایق رطوبتی عایق بندی شده باشد و دور تا دور محل عایق کاری را به ارتفاع 10 تا 20 سانتیمتر عایق بندی کنید. این سطح باید قابلیت نگهداری 3 تا 7 سانتیمتر آب را داشته باشد. نیاز نیست که آب با فشار بر روی سطح پاشیده شود به این امر توجه کنید. در صورتی که کوچکترین منفذ بر روی ایزوگام sbs باشد ظرف 2 روز نشتی مشخص می شود. برای نصب ایزوگام 5 میلیمتری هیرمان دلیجان ما آماده معرفی بهترین گروه های نصب و اجرای ایزوگام هستیم.

در مراحل مختلف تولید انواع ایزوگام با پلیمرهای وارداتی در هیرمان شاهد فعالیت آزمایشگاه و کنترل کیفیت کارخانه خواهید بود.

ایزوگام پلیمری بردین دلیجان
ایزوگام پلیمری بردین دلیجان با ضخامت 4 میل

بهترین ایزوگام پلیمری در بازار

محصولات متنوع در بازار ایزوگام و داشتن قیمت ها و کیفیت های مختلف یکی از معضلات این صنعت است. چرا که هر تولیدکننده ای مدعی است که بهترین مارک ایزوگام را تولید میکند. در این میان شرکت هیرمان دلیجان با تولید ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با ضخامت 5 میلیممتر و وزن 50 کیلوگرم، محصولی که ضخامت، میزان پایداری و حرارتی، انعطاف پذیری در سرما، افزایش طول نسبی و مقاومت کششی بسیار عالی دارد را وارد بازار کرده است.

هدف از تولید ایزوگام پلیمری اس بی اس تغییر نگاه مصرف کننده به عایق رطوبتی و اهمیت آن در نگهداری از سازه است.

مشخصات بهترین نوع ایزوگام در ایران

همانطور که میدانید در حال حاضر بهترین برند ایزوگام در ایران، ایزوگام sbs سوپر صادراتی هیرمان است. مشخصات این محصول عبارت است از:

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

  • ایزوگام sbs سوپر صادراتی هیرمان دلیجان دارای وزن 50 کیلوگرم است.
  • این ایزوگام دارای ضخامت 5 میلی متر واقعی است.
  • این ایزوگام از قیر پلیمری پالایشگاهی با گرید 60/70 تولید شده است.
  • الیاف شیشه به کار رفته در تولید این نوع ایزوگام تیشو 66 نخ با گرید A است.
  • الیاف پلی استر به کار رفته در تولید این ایزوگام از نوع بهترین پلی استر با تراکم 150 گرم در متر مربع است.
  • تمام مواد اولیه بکار رفته در تولید بهترین برند ایزوگام sbs از نوع بهترین کیفیت است.
  • ایزوگام 5 میل هیرمان دلیجان دارای بسته بندی شکیل و بسیار زیبا است.
  • این نوع ایزوگام دارای پارامترهای مشخصات فنی بالاتر نسبت به مشخصات سازمان استاندارد است.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان تولید شده از بهترین مواد اولیه و با قیر پالایشگاهی است که در این ویدیو کیفیت چسبندگی و تارهای پلیمری آن کاملا مشهود است.


مرکز فروش انواع ایزوگام دلیجان

شرکت تولیدی هیرمان دلیجان برای ایجاد آرامش و بالا بردن سطح کیفی توزیع در سرتاسر کشور تلاش قابل توجهی داشته است. این کارخانه، ایزوگام sbs که به همراه دیگر انواع ایزوگام پلیمری و درجه یک در هیرمان تولید می شوند را به قیمت درب کارخانه عرضه میکند. ایزوگام های ویژه اس بی اس هیرمان با پلیمرهای درجه یک وارداتی تولید می شوند. در هیرمان که تولیدکننده و صادرکننده انواع ایزوگام در کلاس ها و گریدهای جهانی است گزینه های انتخاب شما بسیار است.

تولیدات هیرمان به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار به صورت عمده توزیع و پخش می شود. در مرکز فروش ایزوگام در دفتر مرکزی فروش در تهران و کارخانه آاده ارائه خدمات در کمترین زمان هستیم.

فروش اینترنتی ایزوگام از درب کارخانه

کارخانه هیرمان با فراهم آوردن فروش اینترنتی ایزوگام و فروش تولیداتش به صورت مستقیم توانایی خود را افزایش داده است. با عرضه ایزوگام sbs که با استانداردهای جهانی تولید شده است، فرصت انتخاب را برای مشتریان خود بهتر نموده و نیازشان را رفع می کند. از مهمترین مزیت های فروش ایزوگام به صورت آنلاین می توان موارد زیر را دانست:
1. کاهش هزینه های حمل و نقل
2. دسترسی بیشتر به کلیه محصولات تولیدی
3. فروش بی واسطه انواع ایزوگام هیرمان از درب کارخانه
4. معرفی بهتر محصولات جدیدی مانند ایزوگام sbs
5. اعلام قیمت های به روز از درب کارخانه
6. همکاری مداوم بین تولید کننده و نمایندگی ها و شرکت های صادراتی و بازرگانی

کارخانه هیرمان از طریق سایت تخصصی خود ومشاوره های کارشناسی شرایط بهتری را برای خریداران ایزوگام فراهم کرده است. در ادامه به محصولات هیرمان اشاره کرده و آن ها را معرفی میکنیم.

معرفی محصولات شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان

یکی از شرکت های که در دلیجان فعالیت می کند شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است که محصولات متنوع و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان با ضخامت 3 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.
  • ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان با ضخامت 3.5 الی 4 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.
  • ایزوگام sbs و ایزوگام های الاستومری، ایزوگام اسپان باند و ایزوگام ترموباند از محصولات دیگر شرکت ایزوگام هستند.
ایزوگام شطرنجی اس بی اس هیرمان
ایزوگام شطرنجی هیرمان با کیفیت فوق العاده

نحوه خرید ایزوگام دلیجان از شرکت هیرمان

تمام شرکت ها و یا دفاتر فروش و نمایندگی های ایزوگام در سراسر کشور از خدمات بدون واسطه هیرمان بهره مند شده اند. راه های خرید ایزوگام بدون واسطه و مستقیم به قیمت کارخانه عبارتند از:
راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

اگر مشاوره ای برای خرید عمده ایزوگام هیرمان نیاز دارید می توانید با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان تماس بگیرید.

در پایان از همراهی شما برای مطالعه این مقاله سپاسگزاریم و امیدواریم که با مجموعه هیرمان خریدی موفق و مطمئن را تجربه کنید.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

همچنین بخوانید

پست مشابهی وجود ندارد...

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x