ایزوگام نوع BOF

ایزوگام نوع BOF ایزوگامی است که ماده اصلی آن قیر دمیده است و تلاش شده است با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با استانداردهای رایج تولید شود و این نوع عایق رطوبتی نسبت به ایزوگام پلیمری دارای عمر کمتر و مقاومت پایین تری است. قیر دمیده درجه نرمی بیشتری دارد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

مواد تشکیل دهنده ایزوگام دمیده

ایزوگام نوع BOF با موادی مانند قیر دمیده، تیشو، لایه پلی استر و همچنین لایه آلومینیم ۱۴ الی ۱۶ میکرون، پورد تالک و  پلاستیک پشت ایزوگام تشکیل شده است. تولید ایزوگام شامل مراحل مختلفی است اما تقریبا شباهت های زیادی در روال تولید و تجهیزات کارخانه های ایزوگام مشاهده می شود و شما می توانید اطلاعات لازم برای مشخصات فنی هر یک از انواع ایزوگام نوع BOF و BPP را به راحتی دریافت کنید.

 

ایزوگام نوع BOF

تفاوت ایزوگام BOF و BPP

ایزوگام پلیمری از قیر خالص پالایشگاهی تولید می شود که به قیر 70-60 مشهور است و مقاومت و کیفیت و کشش بسیار بالایی دارد و مواد تشکیل دهنده چنین ایزوگامی تقریبا مانند همان ایزوگام نوع BOF است. همان طور که یادآوریم شدیم میزان کیفیت و مقاومت ایزوگام پلیمری در برابر سرما و گرما بسیاز زیادتر است. قیر دمیده دارای درجه نرمی 50 است. در بیشتر موارد ثبت سفارشات برای تولید انواع ایزوگام نوع BOF از قبل مورد بررسی قرار می گیرد و طبق درخواست مصرف کننده ایزوگام استاندارد بر اساس استانداردهای لازم تولید می شود.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

 

ایزوگام نوع BOF

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

نصب ایزوگام نوع BOF

در هنگام تولید ایزوگام نوع BOF نکاتی رعایت می شود که میزان مقاومت را بیشتر می کند و افزایش کیفیت خواص فیزیکی مانند نرمی و میزان نفوذناپذیری سبب می شود که ایزوگام تولید شده کیفیت بالاتری پیدا کند. نصب ایزوگام نوع BOF در محل هایی مانند انبارها، تونل ها، گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها و استخر و پشت بام ها مرسوم است و کاربرد بالایی دارد. تنوع تولید و امکان تولید انواع محصولات سبب می شود که مصرف کننده حق انتخاب بیشتر در هنگام سفارش خرید ایزوگام داشته باشد.

انتخاب ایزوگام مرغوب

در هنگام سفارش خرید انواع ایزوگام از جمله ایزوگام نوع BOF باید نکاتی را مورد برسی و دقت قرار داد. ایزوگام مرغوب باید دارای لیبل تولید محصول با تاریخ انقضاء و برند استاندارد را داشته باشد و در ضمن باید ایزوگام بتواند در برابر خم شدگی مقاومت لازم را داشته باشد که نتیجه آن مقاومت بالای ایزوگام در برابر سرما و گرما خواهد بود. توصیه کارشناسان این است که بهترین و باکیفیت ترین ایزوگام نوع BOF توسط تاجران و شرکت ها سفارش و به قیمت درب کارخانه خریداری شود. ایزوگام نوع BOF و یا حتی ایزوگام پلیمری مورد نیاز و مصرفی را می توانید به صورت قراردادهای بلند مدت و کوتاه مدت ثبت سفارش نمایید.

همچنین بخوانید

پست مشابهی وجود ندارد...

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x