ایزوگام نوع A با کیفیت درجه یک

ایزوگام نوع A با کیفیت بالاتر تولید می شود و در مقایسه با انواع دیگر عایق های رطوبتی مقاومت و استقامت بیشتری هم دارد و مواد اولیه مانند تیشو و الیاف پلی استر درجه یک به همراه قیر پالایشگاهی در آن به کار رفته است و برای مصارف داخلی و صادرات مناسب است. نقش پلیمرهای اصلاح کننده قیر در ماندگاری و بهبود کیفیت ایزوگام APP چشمگیر است و آن را برای مناطق سردسیری مناسب می کند. در این مطلب بیشتر در این خصوص توضیح می دهیم.

ایزوگام نوع A چیست؟

ایزوگام نوع A با استفاده از بهترین مواد اولیه و با قیر 70*60 تولید می شود و از نمونه های بسیار مستحکم در این صنعت است. پلیمرهای اصلاح کننده APP در تولید این ایزوگام مصرف می شود که بکارگیری این مواد صنعتی موجب می شود که ایزوگام نوع A از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه برخوردار باشد. این محصول برای صادرات بسیار مناسب است و به ایزوگام ضد ریشه هم شناخته می شود و کشورهای مختلفی متقاضی این عایق رطوبتی با کیفیت درجه یک هستند. ایزوگام صادراتی مطابق با جغرافیای کشور مقصد تولید می شود.

ایزوگام هیرمان دلیجان سقف بلندی از اطمینان و آرامش را به شما می بخشد و نقطه پایان جستجوی شما خواهد بود.

تولید ایزوگام درجه یک

در تولید عایق های رطوبتی برای استفاده در ساختمان ها که در بازار به ایزوگام شهرت دارند چند لایه از مواد اولیه در کنار هم قرار می گیرند و در نهایت تبدیل به ماده ای می شوند که برای این منظور طراحی و تولید می گردد. صرف نظر از اینکه ایزوگام برای مصرف در کدام منطقه آب و هوائی مصرف می شود و یا تولید کدام کارخانه تولیدی است مواد تشکیل دهنده با کیفیت برای تولید ایزوگام حائز اهمیت بسیاری است. ایزوگام نوع A در بین تولیدات دیگر، محصولی با کیفیت عالی است و مصارف صادراتی دارد.

یکی از قوی ترین روش ها و محصولات مقاوم سازی سازه ها بی شک ایزوگام درجه یک و باکیفیت پلیمری است.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان
رول های ایزوگام سوپر صادراتی درجه یک و استثنایی هیرمان

بهترین ایزوگام APP

عوامل متعددی سبب می شود که ایزوگام نوع A یکی از پرمصرف ترین انواع ایزوگام و بهترین عایق ایزوگام تلقی شود. ایزوگام درجه یک با کشش بالا، انعطاف پذیری و پایداری عالی می تواند در پروژه هایی مانند سدسازی ها، سرویس های بهداشتی و پل ها، استخر و هر نوع سازه ای که عایق رطوبتی نیاز دارد به کار گرفته شود و در این صورت می توان تضمین کرد که برای سال ها مقاومت سازه چندین برابر و حفظ خواهد شد و مهمترین عامل می تواند مصرف و نصب و اجرای ایزوگام نوع A باشد.

ایزوگام مرغوب درجه یک دلیجان، در صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه هایی که برای تامین دمای مطبوع داخل ساختمان خود می پردازید، نقش به سزایی دارد.

شرکت ایزوگام هیرمان تولید کننده انواع عایق رطوبتی با ضخامت های مختلف است. در ویدئوی زیر این محصولات معرفی شده اند.


عایق رطوبتی پلیمری BPP

ایزوگام پلیمری اصلاح شده با مواد پلیمری پلاستیکیAPP  سبب گردیده محصول، انعطاف پذیری بالایی در سرما (تا دمای 25- درجه ) و گرما ( تا دمای ۱20 درجه ) داشته باشد. در این نوع قیر از اصلاح کننده های پلیمری با خواص پلاستیکی استفاده می شود. این نوع عایق ایزوگام به استناد استاندارد ملی ایران در گروه عایق های رطوبتی پیش ساخته اصلاح شده با پلیمرهای پلاستیکی (BPP) طبقه بندی و مطابق با این استاندارد تولید و عرضه می گردد.

ایزوگام نوع A هیرمان علاوه بر کیفیت از استانداردهای بالا برخوردار بوده و حافظ محیط زیست است.

بهترین ایزوگام با مواد اولیه درجه یک

قیر را می توان یکی از اساسی ترین ماده اولیه در تولید انواع عایق های رطوبتی به شمار آورد. اما بهتر است دیگر مواد اولیه مانند الیاف تیشو و الیاف پلی استر هم از بهترین نوع انتخاب شود. افزودن پلیمر به قیر برای تولید ایزوگام نوع A عملکرد و ایستادگی ایزوگام در برابر سرما و گرما و عوامل محیط زیستی را به مقدار زیادی افزایش می دهد. برای این که ایزوگام مرغوب در برابر اشعه آفتاب محافظت شود از روکش آلومینیوم و یا پودر سیلیس و تالک استفاده می گردد. اطلاعات تکمیلی در خصوص انواع ایزوگام نوع A و نحوه خرید و فروش ایزوگام در سایت درج شده است.

پلیمرهای اصلاح کننده قیر در کیفیت و ماندگاری ایزوگام نقش حیاتی دارند و البته در قیمت نهایی ایزوگام هم موثر هستند.

مقایسه انواع ایزوگام

ایزوگام با داشتن مواد پلیمری و قیر و ضخامت مناسب، بعلاوه نصب صحیح در سطح صاف و یکدست می تواند نقش مناسب عایق را بازی کرده و با قیمت بسیار کمتری نسبت به نمونه خارجی آن بکار گرفته شود. لازم به ذکر است که تولیدات کارخانه ها برای استفاده در موارد مختلف در آزمایشگاه تولید و پس از اخذ مجوز های لازم به تولید انبوه می رسد و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. تولید ایزوگام نوع A برای مصارف مختلف صادراتی مورد توجه شرکت هایی مانند هیرمان است و به آن پرداخته می شود.

شرکت تولید هیرمان واحد ممتاز صادراتی است که به عنوان تولید کننده برتر محصولات با کیفیت مورد تشویق و تمجید قرار داشته است.

تولید ایزوگام حلزون با مواد اولیه مرغوب
خط تولید ایزوگام درجه یک حلزون دلیجان

بهترین نوع ایزوگام کدام است؟

استفاده از مواد اولیه بدون کیفیت در تولید ایزوگام می تواند باعث رسیدن خسارت بسیار مادی به استفاده کنندگان باشد. تنها تخریب و یا ترمیم عایق و ایزوگام مورد نظر نیست، متاسفانه وقتی متوجه خسارت می شویم که کار از کار گذشته و بخش وسیعی از ساختمان دچار آسیب جدی شده است. نشان استاندارد و کد استاندارد درج شده روی برچسب هم می تواند دارای اهمیت بسیار ویژه ای باشد که دقت در وجود و به روز  بودن آن را می توانید به سادگی و از طریق ارسال کد مربوطه به سامانه استاندارد ایران به دست بیاورید. بهترین ایزوگام نوع A هیرمان مصارف عمده داخلی و صادراتی دارد.

ایزوگام نوع A که در هیرمان تولید می شود دارای نشان استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا است که کیفیت آن را تضمین می کند.

قیمت انواع ایزوگام در بازار

با توجه به رقابت قیمتی که در بازار ایزوگام به وجود آمده است و متمایل شدن خیلی از تولیدکننده ها به سمت قیمت پایین، کیفیت خیلی از برند های موجود در بازار به حداقل رسیده است. خرید ایزوگام به قیمت مناسب امری مهم است و بر اساس تجربه حدود 90 درصد مشتریان شاخصه کیفیت برایشان اهمیت دارد اما این شاخصه را فقط عده ای قلیل از تولیدکنندگان رعایت می کنند. نحوه تعیین قیمت ایزوگام و نوع مواد اولیه با یکدیگر رابطه ای مستقیم دارد. ایزوگام نوع A تولید شده در این کارخانه تولیدی تماماً دارای نشان و کد استاندارد بوده و در تولیدات خود از بهترین مواد اولیه و از برترین کارخانجات تولیدی مواد اولیه استفاده می نماید.

مناسبترین قیمت و کیفیت ایزوگام، دو وجه بسیار مهم در خرید عایق رطوبتی است. قیمت ایزوگام تحت تاثیر قیمت قیر نوساناتی دارد.

لیست قیمت ایزوگام صادراتی به روز

یکی از شرکت هایی که به حق می توان از آن بعنوان مبتکر طرح های صادراتی و تولید کننده نمونه و برتر کشور در امر تولید ایزوگام از آن نام برد شرکت تولیدی ایزوگام هیرمان است که با تکیه بر دانش و فن آوری توانسته مسیری را برای دیگران در امر صادرات ایزوگام به کشورهای مختلف باز نماید. نام ایران و ایزوگام ایرانی توام با کیفیت و برند جهانی با نام این شرکت عجین شده و خواهان بسیاری را در سرتا سر جهان به خود جلب نموده است. لیست قیمت هر رول ایزوگام هیرمان را با تماس تلفنی با کارشناسان ما به روز دریافت کنید.

وجود مشاوران و کارشناسان این کارخانه در دفاتر فروش که تماماً مورد تائید دفتر مرکزی می باشد از نقاط تمایز این شرکت است که به رایگان پاسخگوی سوالات شما هستند .

ایزوگام حلزون دلیجان برای پشت بام
ایزوگام کامل و بی نقص حلزون دلیجان

انواع بهترین ایزوگام برای پشت بام

با ارتباط با دفاتر فروش و نمایندگی های معتبر در سراسر کشور می توانید محصولات هیرمان از جمله ایزوگام نوع A را با قیمت سراسری و یک پارچه خرید نمائید و تنها تفاوت قیمت محصولات در هزینه های حمل و فواصل محل مصرف تا کارخانه می باشد که آن هم بنوعی طبیعت استفاده از تولیدات هیرمان در اقصی نقاط کشور می باشد. ایزوگام پلیمری BPP که با پلیمرهای لاستیکی اشباع می شود برای پوشش دهی سقف پشت بام ها بسیار مناسب هستند و ایزوگام سردسیری هم برای مناطق سرد با همین تکنولوژی تولید می شود. محصولات هیرمان با نصب اجرای کامل و بی نقص برای سال ها بی نیاز از تعیمر و بازسازی خواهند بود.

مصرف کننده ایزوگام می تواند به وسیله ارتباط با کارشناس این شرکت موارد مورد نیاز خود را مطرح کرده و از بهترین مشاوره بصورت رایگان نیز برخوردار شود.

بهترین انواع ایزوگام دلیجان

ایزوگام های پلیمری برای صارف مختلف تولید شده و برای هر پروژه کارایی عایق رطوبتی مورد توجه است و نوع آب و هوای منطقه ای هم در نظر گرفته می شود که البته قیمت ایزوگام هم در انتخاب آن نقش موثری دارد.
1. ایزوگام نوع A (ایزوگام پلیمری BPP)
2. ایزوگام نوع S (ایزوگام SBS)
3. ایزوگام BPE از انواع مختلف عایق رطوبتی در بازار هستند که در شرکت هیرمان شما می توانید بهترین مارک های ایزوگام از هر نوع را شناسایی و خریداری کنید.
بهترین مارک ایزوگام هیرمان برای مناطق سردسیر برای 200 ماه ضمانت میشود که نشان دهنده کیفیت برتر ایزوگام درجه یک هیرمان است.

برای اینکه خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید می توانید با شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان ارتباط گرفته و برند برتر ایزوگام را بخرید.

چگونه ایزوگام را مستقیم از کارخانه بخرید؟

معمولاً مشتریان دوست دارند که بهترین محصولات و بهترین مارک ایزوگام را برای ساختمان خود انتخاب کنند که مناسب ترین قیمت را هم داشته باشد و برای همین دوست دارند به جایی مراجعه کنند که با اطمینان بهترین کیفیت با بهترین قیمت را بخرند. بهترین شیوه خرید ایزوگام برای هر خریداری خرید ایزوگام از کارخانه به صورت مستقیم یا دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف است که این کار کمک میکند مشتری با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهد. شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان با تولید محصولات پلیمری و درجه یک و از جمله ایزوگام نوع A بستری مناسب فراهم نموده است.

کلیه شرکت ها و پیمانکاران ساختمان از سراسر ایران می توانند خرید خود را از کارخانه و دفاتر فروش کارخانه در سراسر ایران به صورت عمده انجام دهند.

ایزوگام طرح دار آجری بردین دلیجان
ایزوگام طرح دار آجری بردین دلیجان

شرکت ایزوگام هیرمان با بهترین محصولات

ایزوگام های تولیدی شرکت هیرمان در انواع تک لایه، دولایه، ساده و طرح دار تولید می شود که همگی دارای استاندارد و کیفیت بالا است.

نحوه خرید محصولات شرکت هیرمان

تولیدات این مجموعه که از کیفیت بسیار بالائی هم برخوردار است چه در داخل و چه در خارج از کشور محبوبیت بسیاری دارد که این مهم تنها با ارزش نهادن به کیفیت و برآوردن نیاز های واقعی خریداران به دست آمده است. شیوه های خرید ایزوگام نوع A و دیگر محصولات شرکت هیرمان دلیجان عبارتند از :
1. راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
2. راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
3. راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

در پایان از همراهی شما برای مطالعه این مقاله سپاسگزاریم و لذت آرامش و اطمینان خاطر با محصولات هیرمان را تجربه کنید.

اولین و ساده ترین نکته در هنگام انتخاب ایزوگام چیست؟

اگر در مناطق گرمسیری و معتدل زندگی می کنید ایزوگام BPP با مهر استاندارد بخرید و اگر در مناطق سردسیری هستید پس از مشاوره با کارشناس، ایزوگام BPE با مهر استاندارد خریداری کنید.

همچنین بخوانید:
ایزوگام سنگی دلیجان با بهترین کیفیت

برای خرید ایزوگام نوع a چه باید بکنیم؟

برای ثبت سفارش خرید ایزوگام کافی است از طریق وب سایت هیرمان اقدام نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

10 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x