خرید ایزوگام در خوزستان با قیمت مناسب

انتخاب و خرید ایزوگام در خوزستان و شهرها و روستاهای آن و انتخاب عایق رطوبتی برای منطقه ای که هم مرز دریایی دارد و هم مرزهای زمینی، هم کوهستانی است و هم جلگه ای کاری دشوار است. این سرزمین عجیب که پس از جنگ هنوز در دست بازسازی است نیاز به انواع مصالح ساختمانی از جمله عایق های رطوبتی که مناسب گرمای سوزان این ناحیه باشد داشته و هیرمان همکاری بسیار مطمئن برای پروژه های انبوه سازان و شرکت های ساختمانی برای ارائه انواع عایق ایزوگام با قیمت مناسب بوده است.

نکته های بسیار مهم در خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه را اینجا بخوانید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

ایزوگام در خوزستان و شرایط آن

در باره استان خوزستان و شرایط آن هر چه بنویسیم نمیتواند گوشه ای از رنج و سختی مردم این استان را پوشش دهد. گرما، رطوبت، کوههای نمک، زمین شور و سایه جنگ طولانی و تحمیلی، سایه خودر ا از سر این مردم نازنین کم نمیکند.
استان خوزستان هم مرز زمینی دارد و هم مرز دریائی، هم کوهستانی است و هم جلگه ای، در واقع این استان را نمیتوان به این سادگی در میان باقی استانها جای داد.
هرگز نمیتوان عایقی ساخت که خاطره ها را از مرور زمان و یادآوری آن محافظت کند. ایزوگام در خوزستان تنها میتواند مراقب سقف خانه های مردم از گزند رطوبت و گرما باشد، اما نمیتواند مرهمی بر دل خانواده ها باشد.

انتخاب ایزوگام در خوزستان و مصرف آن در پروژه های مختلف را با مشاوره و راهنمایی کارشناسان ما در هیرمان انجام دهید.

تولید ایزوگام با کاربرد بالا در خوزستان

کوه های سر به فلک کشیده مناطق شرقی استان در مجاورت دشت های شور و جلگه های آبگیر بهمنشیر و شادگان ملغمه ای از رطوبت و سرما را با هم پدید آورده است. باران که میبارد گویی سیل از آسمان جاری شده و در فصل گرما رطوبت اجازه نفس کشیدن نمیدهد.
کدام ایزوگام، چقدر مقاومت، چه میزان ضخامت، با چه نوع لایه و کدام قیر، برای این هوا باید باشد تا خیال مردم آسوده باشد؟ ما فکر کرده ایم، آزمایش و تست انجام دادیم، استاندارد را در نظر گرفتیم و کیفیت را ابتدای لیست توقعات خودمان قرار دادیم تا توانستیم محصولی را برای این استان و فقط برای این استان تولید کنیم.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، با ما در ارتباط باشید. کیفیت عالی و  قیمت عالیتر ایزوگام در خوزستان می تواند غیر ممکن ها را به ممکن تبدیل کند.

اهمیت انتخاب بهترین ایزوگام در خوزستان

از آنجا که شرایط جوی و زمین برهوت و شن زار، تأثیر بسزایی برروی تولید گرد و غبار دارد می توان گفت که ایزوگام در خوزستان در معرض همیشگی گرد و غبار قرار دارد. در نتیجه شستشوی مداوم، نفوذ رطوبت از درزها، از دست دادن خاصیت چسبندگی ایزوگام و خشک شدن و شکستن آنها، در اثر باد و طوفان عامل مهمی در ترمیم و تعویض عایقها برآورد شده اند. بر همین اساس کارخانه تولید ایزوگام هیرمان، بهترین و مناسبترین ایزوگام را با مقاومت بالا و قیر پالایشگاهی خالص برای این استان تولید می کند.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

در حال حاضر بهترین مارک ایزوگام موجود در بازار یعنی ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان و ایزوگام بردین دلیجان مخصوص مناطق گرمسیری برای عرضه و مشارکت در پروژه های ساختمانی این استان استفاده میشود.

نقشه شهرهای استان خوزستان

استعلام قیمت فروش ایزوگام عمده

استفاده از مواد اولیه با کیفیت مانند قیر پلیمری در تولید انواع ایزوگام می تواند قیمت آنرا افزایش داده و در مقابل به کیفیت تولیدات نیزاضافه نماید.
استفاده از ایزوگام با کیفیت همیشه افزایش قیمت را به دنبال دارد و انواع ایزوگام دلیجان که برای نصب و مصرف در نقاط مختلف سازه های مسکونی و فنی و راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد، هم قابلیت استفاده در داخل و هم توان بسته بندی در پالت و وکیوم برای صادرات ایزوگام دارد.
با توجه ویژه به افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت انواع تولیدات نیز اجباراً به روز محاسبه و اعلام میگردد.

برای اطلاع از قیمت ایزوگام در خوزستان برای صادرات می توانید به سایت ایزوگام دلیجان و یا از طریق شبکه های اجتماعی ارتباط خود را با دفتر فروش هیرمان برقرار نمائید.

بهترین ایزوگام دلیجان در استان خوزستان

اهواز، آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، رامهرمز، امیدیه، شوشتر، بندر ماهشهر و شهرها و روستاهای استان خوزستان از جمله مناطق مهم کشور هستند که به دلیل وجود بنادر و پالایشگاه های بسیار حیاتی، همواره اجرای پروژه های عمرانی، تاسیساتی، ساختمانی در حال انجام است.
در تولید ایزوگام از انواع قیر با درجات نفوذپذیری و حد روانی مختلف استفاده می شود. دلیل آنهم وجود مناطق با شرایط جوی متفاوت در استانها می باشد. این موضوع، تولید و ساخت و استفاده از ایزوگام در خوزستان را کاملا فنی و بصورت رشته تخصصی در آورده است.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

کیفیت بالا و مقاومت حداکثری در مقابل نفوذ رطوبت، توان مقابله با سرما و گرما، استفاده از بهترین ایزوگام در خوزستان را در سازه های مختلف الزامی و استفاده از آن را در رتبه اول قرار داده است.

مرغوبترین ایزوگام درجه یک برای خوزستان

آزمایشات و تست های بسیاری روی ایزوگام پلیمری صورت میگیرد تا مصرف کنندگان با خیال آسوده خرید و از آن استفاده نمایند. استانهای جنوبی مانند خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان با توجه به دمای بالای روزانه و وجود رطوبت و ریزگردها، از مصرف کنندگان عمده ایزوگام با قیر پلیمری هستند.
همچنین برای استفاده در مناطقی که دارای بارندگی های بسیار هستند نیز می توانند از این نوع ایزوگام استفاده نمایند.
شاخصه مهم و اصلی ایزوگام پلیمری، مقاومت در برابر شستشو و تنشهای کششی است و با افزودن لایه فویل، آنرا در برابر نور خورشید و گرمای بسیار زیاد محافظت مینمایند.

ایزوگام در خوزستان در استخرها، حوضچه های پرورش ماهی و کانالهای آبیاری برای کشاورزی استان و بسیاری از جاها قابل استفاده است. برای انتخاب مرغوبترین ایزوگام می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.

آیا دوست دارید که بدانید که بهترین نوع ایزوگام موجود در بازار کدام است؟ در این ویدئو قصد داریم به شما انواع ایزوگام را بهتر معرفی کنیم.



خرید ایزوگام رنگی و طرح دار

ایزوگامی که در پشت بام برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و حرارت به ساختمان استفاده می شود با طرح دار نمودن آن می توان زیبائی را هم به کیفیت آن افزود و فضای دلنشینی را برای استفاده بوجود آورد.
همانطور که از اسم ایزوگام طرح دار پیداست این نوع عایق فقط در مکان هائی استفاده می شود که در معرض نور و تابش و یا در مجموع فضاهای باز است و نمی توان آن را در زیر دیوارها و یا کف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی و یا پی های ساختمان استفاده نمود. به همین علت استفاده از ایزوگام طرح دار برای فضاهای باز توصیه می شود.

انتخاب ایزوگام در خوزستان می تواند بسته به محل استفاده و شرایط سخت تر از نظر آب و هوا و جوی متغیر باشد بطوریکه در مناطق سردسیر غرب استان با افزودن به ضخامت لایه قیر می توان مقاومت آن را در برابر سرما افزایش داد، و در مناطق جنوبی و دشتها و روستاها میتوان از ایزوگام طرح دار دلیجان برای نما نیز بهره گرفت.

نمایندگی ایزوگام در خوزستان

نزدیکی شهرستان دلیجان به پالایشگاه های بزرگ و اصلی کشور مانند پالایشگاه اصفهان و تهرا و نزدیکی دلیجان به منطقه آزاد تجاری سلفچگان امکان تهیه مواد اولیه را برای کارخانات تولید ایزوگام در این منطقه فراهم کرده است.
در همین راستا شرکت ایزوگام هیرمان برای گسترش فعالیت خود در استان های کشور و از جمله استان خوزستان و شهرهایی مانند اهواز ،آبادان، ایذه، بهبهان و دیگر شهرها امکان پذیرش نمایندگی ایزوگام در خوزستان را افزایش داده است.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

نمایندگی های ایزوگام در خوزستان و پیمانکاران و انبوه سازان می توانند از امکان خرید سالیانه و مستقیم ایزوگام از کارخانه سودمند شوند. برای دریافت اطلاعات دقیق برای دریافت نمایندگی در استان با واحد کارشناسی تماس بگیرید.

لیست قیمت ایزوگام در خوزستان

همواره قیمت ایزوگام در خوزستان و یا در شهرهای مختلف ایران و در استان های کشور دارای تفاوت هایی بوده است و این متغیر بودن و متنوع بودن محصولات و برندهای مختلف حتی می تواند خریدار را سردر گم کند.
کلاً تعیین قیمت ایزوگام برای فروش از درب کارخانه به نوع ایزوگام، قیر و کیفیت پلیمرهای اصلاح کننده، ضخامت و وزن و مشخصات هر رول ایزوگام وابسته است. پس هر ایزوگام گرانی نمی تواند باکیفیت باشد و یا بالعکس. برای دریافت و برآورد افزایش و یا تغییر قیمت ایزوگام به روز و یا در روزهای آینده ما همراه شما هستیم.

برای دریافت لیست محصولات و قیمت می توانید با دفتر فروش هیرمان و یا نمایندگی های این شرکت در اهواز تماس بگیرید. راههای بسیار ساده ای برای شما وجود دارد که می توانید از طریق آنها به انواع اطلاعات دسترسی داشته و بهره لازم را از رایگان بودن آنها ببرید.

بهترین نوع ایزوگام در خوزستان
ایزوگام 4 میل دو لایه فویل دار بردین دلیجان

بهترین نوع ایزوگام دلیجان برای پشت بام

با توجه به شرایط دما و رطوبت در اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان، علاوه بر آن وجود ریزگردها، یکی از نقاطی که شدیداً به عایق کاری نیاز دارد پشت بام منازل و ساختمان های بزرگ اداری و تجاری است.
این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که برای محافظت از پشت بام از نفوذ رطوبت مداوم در بیشتر روزهای سال، و نیاز به شستشوی مداوم آن بخاطر ریزگردها باید بهترین ایزوگام و درجه یک مورد نظر باشد.
ذکر این نکته بسیار مهم است که ایزوگام فویل دار را برای پوشش پشت بام و مناطق روباز می توان استفاده نمود.

چگونگی امکان استفاده از ایزوگام در خوزستان و نحوه خرید آن به صورت عمده به قیمت درب کارخانه را با ارتباط تلفنی با واحد کارشناسی دریافت کنید.

استفاده از پرایمر برای افزایش قدرت ایزوگام

شرکت ایزوگام هیرمان برای اینکه چسبندگی ایزوگام را افزایش دهد و در ادامه بتواند کارکرد و مقاومت ایزوگام را افزایش داده و سد محکمی در برابر تنشهای مختلف ایجاد نماید، استفاده از یک و یا دولایه پرایمر را قبل از نصب ایزوگام پیشنهاد میدهد.
استفاده از انواع پرایمرها بر پایه بنزین و یا آب میتواند به ترکهای سقف و یا فونداسیون نفوذ کرده و رطوبت در آن نواحی را به کمترین میزان کاهش دهد. ضمن اینکه خود پرایمر عاملی در یکپارچه سازی این دو محصول خواهد شد و در ترکیب با هم افزایش مشخصات را در پی خواهد داشت.

اطلاعات و تجارب ارزشمندی داریم که میتوانیم به شما کمک کنیم تا هم دین خودمان را ادا کرده باشیم و هم مراقبت از شما را با بهترین ایزوگام در خوزستان وظیفه خودمان میدانیم.

خرید ایزوگام مستقیم از کارخانه دلیجان

بهترین شیوه خرید ایزوگام برای هر خریداری خرید ایزوگام از کارخانه به صورت مستقیم یا دفاتر فروش کارخانه در شهرهای مختلف است که این کار کمک میکند مشتری با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهد.
شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان با تولید محصولات پلیمری و درجه یک و با بهترین کیفیت در راستای مشتری مداری و کمک به مشتریان در سراسر ایران بستری فراهم نموده است که کلیه مشتریان از سراسر ایران می توانند خرید خود را از کارخانه و دفاتر فروش کارخانه در سراسر ایران انجام دهند.

خرید ایزوگام در خوزستان و کلیه شهرهای آن را با ایجاد راه های ارتباطی ساده و سریع بسیار مطمئن و دلپذیر کرده و با ما خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.

معرفی محصولات شرکت ایزوگام هیرمان دیلجان

یکی از شرکت هایی که در دلیجان فعالیت می کند شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است که محصولات متنوع و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان با ضخامت 3 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم
  • ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان با ضخامت 3.5 الی 4 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم
ایزوگامحلزون دلیجان با قیمت مناسب
بارگیری و حمل ایزوگام حلزون از درب کارخانه

نحوه خرید آسان محصولات از هیرمان

چه ایزوگام در خوزستان مورد نیاز باشد و چه در هر استان دیگری، ما در شرکت ایزوگام هیرمان به خوبی و در سریع ترین زمان ممکن نیاز شما را پاسخگو هستیم. از راه های پیشنهادی برای خرید ایزوگام در خوزستان اقدام نمایید:

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

  1. راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان و سپس ثبت سفارش
  2. راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
  3. راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

در پایان از همراهی شما برای مطالعه این مقاله سپاسگزاریم و خریدی موفق و مطمئن را با هیرمان تجربه کنید.

همچنین بخوانید

پست مشابهی وجود ندارد...

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x