عایق رطوبتی قیری درجه یک

عایق رطوبتی قیری چیست و نحوه استفاده از آن کدام است؟ وجود نم و رطوبت در ساختمان موجب میشود که بنا به صورت جدی آسیب ببیند و طول عمر سازه کوتاه شود. به همین سبب است که عایق های رطوبتی قیر مانند درجه یک ساختمان از عملیات مهم و ضروری به شمار می آیند که نمی توان آن ها را حذف کرد. به جهت انواع مارک ها و برندها در بازار و کیفیت های مختلف این محصول است که انتخاب بهترین عایق رطوبتی، خریدار را با سوالات و مشکلاتی روبرو می کند.

عایق رطوبتی قیری چیست؟

بنظر میرسد مواد تشکیل دهنده ایزوگام و وفور آن در کشور و تولید انبوه در مناطق مورد استفاده بطور ضمنی ما را بر آن داشته تا به این موضوع بیشتر اهمیت داده و لزوم استفاده از آن بطور چشمگیری پراکنده گردد.
ایزوگام یا عایق رطوبتی قیری بواسطه مواد نفتی و پلاستیکی موجود در آن توانسته جایگاه خوبی در میان استفاده کنندگان کسب نماید و بدین منظور تمام انبوه سازان و سازندگان در پاره ای از مراحل ساخت از این دستاورد استفاده مینمایند.
برای فونداسیون، دیوارهای زیر زمین برای آببندی، کف آشپزخانه، دیوارهای سرویس بهداشتی و حمام، پشت بام از انواع عایق ایزوگام استفاده می شود.

عایق های رطوبتی با ویژگی های مختلف در اشکال تک لایه، دو لایه، سه لایه، به صورت فویل دار، ساده و یا طرح دار، تولید می شوند.

قیر و انواع آن در تولید ایزوگام

قیر مورد استفاده برای تولید ایزوگام بطور تخصصی به نام قیر 60/70 شناخته شده است، که نشان از درجه نفوذ پذیری قیر دارد. آزمایش متداول و ساده ای برای تائید و نیل به اطمینان برای این محصول وجود دارد که در عین سادگی از استاندارد محلی و عرفی هم برخوردار شده است.
همان طور که همه میدانیم پایه اصلی شکل گیری عایق رطوبتی قیر و نوع مصرف آن که همان عایق بودن در برابر نفوذ آب میباشد را قیر تشکیل میدهد بنا بر این طبیعی است که دسته بندی ایزوگام بر اساس انواع قیر مورد استفاده در آن صورت گیرد که در ادامه به آن می پردازیم.

تاکید دسته بندی ایزوگام بر اساس قیر و دانستن نکاتی در باره انواع قیر های بکار رفته در تولید ایزوگام میتواند جنبه اطلاعاتی و آموزشی برای ما داشته باشد.

ایزوگام پلیمری و قیر پالایشگاهی

نوع اول ایزوگام که بر پایه قیر پلیمری می باشد، عنصر اصلی این نوع ایزوگام از قیری با درجه نفوذ پذیری 60/70 می باشد که یکی از فراورده های پالایشگاهی بوده و از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است. این نوع قیر در کوره های تقطیر و از پالایش نفت خام بدست می آید.
پس از جدا سازی و بدست آوردن قیر آن را در بسته بندی های متنوع و قابل حمل به بازار فروش عرضه میگردد. قابل ذکر اینکه این بسته بندی بصورت بشکه ای بوده و ممکن است اوزان و ابعاد دیگری هم داشته باشد که بسته به نوع فرایند پالایشگاه میتواند مختلف باشد.

بهترین و مرغوب ترین عایق رطوبتی قیری در بازار با قیر درجه 1 و با کیفیت پلیمری پالایشگاهی تولید می شود.

عایق رطوبتی قیری تولید شده از بهترین مواد اولیه
بهترین عایق رطوبتی قیری درجه یک

ایزوگام با قیر دمیده و نحوه تولید قیر دمیده

عنصر اصلی نوع دوم عایق رطوبتی که بر پایه قیر دمیده می باشد مازوت است. تولید قیر دمیده به این صورت است که هوای بسیار داغ را با دستگاه ها و تجهیزاتی که برای این منظور ساخته شده اند، توسط لوله های مخصوص و پر از سوراخ های متناسب و یک اندازه به محفظه ای که مازوت در آن قرار دارد دمیده میشود.
سپس مولکول های هیدروژن با اکسیژن ترکیب شده و به این ترتیب ناخالصی موجود در نفت کوره یا مازوت خارج و در نهایت محصول باقی مانده قیری است که به قیر دمیده شهرت پیدا کرده است.
از این نوع قیر عموماً در ورقهای سقف، باطری سازی و احتمالا در اندود کاری برخی مناطق نیز استفاده می شود.

کیفیت قیر دمیده نسبت به قیر پلیمری از درجه پائین تری برخوردار است و در نتیجه از درجه نفوذ پذیری پائین تری هم برخوردار است. بهترین عایق رطوبتی قیری از قیر پالایشگاهی با درجه خلوض 70 تولید شده و کیفیت و ماندگاری آن چندین برابر است.

شرکت ایزوگام دلیجان هیرمان و تولید ایزوگام

شرکت هیرمان در تولید عایق رطوبتی قیری از دو لایه نمدی که لایه زیرین از فلت الیاف شیشه و لایه روئئ از جنس منسوجات پلی استر می باشد بهره می گیرد تا بهترین کیفیت را در تولیدات خود داشته باشد و برای مصرف کننده این اطمینان و اعتماد حاصل شود که خرید خود را بدرستی انتخاب کرده است.
همچنین یاد آوری میگردد که محصولات کارخانه تولیدی را میتوانید در دمای 10 تا 60 درجه سانتیگراد و بصورت رول بسته بندی شده توسط کارخانه در شرایط انبارداری استاندارد تا مدتها نگهداری نمائید تا در مواقع لازم از آن استفاده کنید.
“در ادامه به محصولات و برندهای برتر مجموعه هیرمان اشاره می کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

محصولات بی نظیر شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان در میان محصولات عایق کاری و آب بندی، حرف اول را می زند.

عایق رطوبتی قیری پیش ساخته و اهمیت آن

بسیار مشاهده شده که تاجران و خریداران عایق رطوبتی اقدام به خرید عمده عایق رطوبتی درجه دو و درجه سه تحت عنوان عایق رطوبتی درجه یک کرده و هزینه های بسیار زیادی را نیز پرداخت کرده اند ولی پس از مدتی به این موضوع پی برده و از خرید خود پشیمان شده اند.
متخصصان و مدیران برنامه ریزی تولید شرکت ما تمامی مشخصه ها و معیار هایی که انواع عایق رطوبتی قیری در درجه های کیفی مختلف باید داشته باشد را تفکیک کرده و آن ها را به صورت اختصصاصی برای تجهیزات و خطوط تولید برنامه ریزی کرده اند و براساس سفارش مشتریان و متقاضیان عمده اقدام به تولید عایق رطوبتی قیری می کنند.

ایزوگام تولید شده از بهترین قیر می تواند بر دوام و ماندگاری ساختمان بیافزاید. با هیرمان منحصر به فرد باشید.

ایزوگام صادراتی بردین دلیجان محصولی از شرکت هیرمان است که با بهترین مواد اولیه تولید می شود.


ساختار و ماهیت عایق رطوبتی

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ایزوگام مجموعه ای از بهم پیوستن دست کم هفت نوع مواد اولیه و در فرایند خط تولید هر کدام در مقاطع زمانی استاندارد و در جای خود اضافه میگردد و در نهایت و پس از اتمام کار تولید و شکل گرفتن این مجموعه به هم پیوسته تشکیل لایه ای را میدهد که ایزوگام نامیده میشود.
بنظر میرسد با تغییرات اندک در مواد تشکیل دهنده ایزوگام یاعایق رطوبتی قیری میتوان دامنه کاربرد این محصول را افزایش داد. مثلاً با تغییر در لایه رویی امکان استفاده برای نمای ساختمانها در برخی مناطق دیگر قابل استفاده میباشد.

با تغییر در ابعاد رول عایق رطوبتی قیری، یک لایه پوششی و محافظ برای لوله های زیر آب، مثلاً لوله های زیر سطح دریا در طرح های تحقیقاتی مورد آزمایش و استفاده قرار میگیرد.


لیست قیمت عایق رطوبتی ایزوگام

نیاز مشتریان و خریداران عمده عایق رطوبتی قیری با یکدیگر متفاوت بوده و همین مسئله باعث شده تا مشاوران فروش شرکت ایزوگام ما ابتدا نیاز مشتریان و خریداران را به صورت دقیق شناسایی کرده و سپس بهترین عایق رطوبتی درجه یک را به آن ها پیشنهاد دهند.
قیمت انواع عایق رطوبتی پیش ساخته به دلیل نوسان قیمت مواد اولیه، به روز جمع بندی و اعلام می شود. برای نهایی کرده لیست قیمت محصولات و قیمت یک رول عایق رطوبتی قیری به کیفیت قیر و وزن و ضخامت ایزوگام دقت می شود.
استعلام قیمت ایزوگام ساده است و با یک تلفن با واحد فروش می توانید بهای ایزوگام مورد نیاز خود را دریافت کنید.

برقراری ارتباط و استفاده از مشاوره های کارشناسان ما می تواند در شناسایی نیاز شما و انجام خرید عالی انواع عایق رطوبتی قیری بسیار تاثیر گذار باشد.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با خواص بی نظیر
ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با خواص بی نظیر

برخی از خواص عایق های رطوبتی قیری

خواص و مزیت های انواع عایق رطوبتی قیری پیش ساخته ایزوگام به شرح زیر عنوان می شود:

  • سبک هستند و دارای قابلیت انعطاف کامل می باشند.
  • در برابر عوامل جوی پایدارند و تحمل دماهای بین منفی 130-40 درجه سانتی گراد را دارند.
  • دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی شود.
  • به علت دارا بودن لایه پلی استر در مقابل فشارهای احتمالی ناشی از انبساط و انقباض ساختمان مقاوم می باشد.
  • تاب کششی بالایی دارند.
  • از خاصیت پایداری ابعاد در برابر حرارت برخوردارند.

به این ترتیب با پوشش های پیش ساخته مانند عایق رطوبتی قیری می توان بسیاری از مشکلات عایق کاری رطوبتی را حل کرد.

بهترین عایق رطوبتی برای پشت بام

از دیرباز حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت و نم، دغدغه ذهنی بشر بوده است. زیرا آدمی از ابتدا مجبور بوده که محل سکونت خود را در مقابل بارندگی و رطوبت حفاظت کند. بی شک کشف قیر و استفاده از تولیدات قیری در این مسیر به کمک صنعت ساختمان سازی و تاسیساتی آمده است.
امرزوه حتی در داکتهای تاسیسات و برای پوشش لوله های سرد و گرم و فاضلاب خروجی از ساختمان از عایق رطوبتی قیری استفاده می شود. پشت بام و سقف منازل و آپارتمان ها با انواع عایق رطوبتی قیری ایزوگام پوشش دهی شده و در برابر نفوذ آب باران و برف عایق کاری می شوند.

عایق رطوبتی پشت بام را با توجه به نوع آب و هوا و کارکرد آن انتخاب و خریداری کنید تا نیاز به تعمیر و بازسازی زود هنگام نداشته باشید.

تفاوت عایق رطوبتی نانو و ایزوگام

عایق نانو به صورت رنگ هایی ساخته شده بر اساس نانو ذرات می باشد. این رنگ ها به راحتی با استفاده از ابزار رنگ آمیزی معمولی قابل اجرا بر روی سطوح بوده و به میزان زیادی از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان جلوگیری می کند. این نوع عایق در برابر نور خورشید و تغییرات دمایی آب و هوا مقاوم و اجرای آن آسان است.
ایزوگام یا عایق رطوبتی قیری که ماده اولیه آن از قیر است با مقاومت و کارایی بالا تولید شده و قیمت مناسب تر نسبت به عایق رطوبتی نانو دارد. هنوز هم از نظر قیمت و در نظر گرفتن هزینه ها می توان بهترین گزینه برای مصارف عمده را عایق رطوبتی قیری ایزوگام دانست.

برای مصارف جزئی تر می توان از عایق نانو استفاده کرد اما از نظر اقتصادی در پروژه های بزرگ، مصرف عمده عایق ایزوگام به صرفه تر است.

ایزوگام و کاربرد آن را بهتر بشناسید

ایزوگام استاندارد یا عایق رطوبتی قیری را که همه می شناسند محصولی بسیار رایج جهت عایق بندی بام منازل است که به صورت رول های یک طرف چسب در بازار موجود می باشد. نصب ایزوگام بسیار راحت و تنها با اعمال حرارت به این رول ها، آن ها را به سطح مورد نظر می چسبانند. این محصولات دارای عمر مفید ده سال بوده که مقاومت بالایی هم در برابر آب و رطوبت دارد. انواع ایزوگام ها در انواع یک لایه یا دولایه و سه لایه، در انواع فویل دار و بدون فویل، پودری، رنگی تولید و به بازار عرضه می شوند.

  • پشت‌بام‌ ساختمانهای مسکونی و غیر مسکونی
  • ایرانیت و انواع پوشش‌های کاذب
  • پی ساختمان و فونداسیونهای در تماس با رطوبت
  • استخرهای شنا و استخرهای پرورش ماهی و کشاورزی
  • مراکز آبی تفریحی
  • مخازن آب و مخازن غیر نفتی
  • تونل‌ها و دیوارهای حائل و …….نمونه هایی از کاربرد عایق رطوبتی قیری ایزوگام است.
همچنین بخوانید:
اعطای نمایندگی ایزوگام دلیجان با شرایط ویژه

بهترین مارک ایزوگام کارخانه دلیجان

کارخانه هیرمان محصولات متنوع و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان و ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان.
خرید مستقیم ایزوگام حلزون از کارخانه دلیجان
خرید مستقیم ایزوگام حلزون از کارخانه

نحوه خرید مستقیم ایزوگام از کارخانه دلیجان

شناخت عایق رطوبتی قیری می تواند در هنگام خرید ایزوگام و مارک های مرغوب ان به کمک شما بیاید. ما راه های هوشمندانه خرید بهترین مارک ایزوگام را به شما معرفی میکنیم:

  1. راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
  2. راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
  3. راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

در پایان از همراهی شما برای مطالعه این مقاله سپاسگزاریم و با خرید از هیرمان، راحتی و آرامش و در عین حال قیمت پایین را تجربه کنید.

تفاوت عمده انواع عایق رطوبتی قیری (ایزوگام) در چیست؟

کیفیت و نوع قیر – وزن و ضخامت هر رول ایزوگام

قیمت انواع ایزوگام را از کجا بگیرم؟

به سادگی از طریق تماس با کارشناس فروش در 20 ثانیه قیمت و لیست محصولات را دریافت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x