ایزوگام صادراتی سه لایه با کیفیت فوق العاده

ایزوگام صادراتی سه لایه جدیدترین نوع عایق رطوبتی که در کارخانه دلیجان با کیفیت فوق العاده بالا تولید می شود و به صورت سفارشی به کشورهای دیگر صادر می شود.

ایزوگام صادراتی سه لایه نوع جدیدی از عایق های رطوبتی است که هم کیفیت بالاتری دارد و هم فوق العاده مستحکم است و میزان استقامت در این نوع ایزوگام چندین برابر است.

ایزوگام صادراتی سه لایه برای این که به کشورهای دیگر معرفی شود از طریق سایت و کارشناسان به کلیه فروشندگان و پیمانکاران معرفی می شود و با کیفیت فوق العاده این عایق رطوبتی همگان می توانند آشنا شوند.

ضمانت نامه ها و بیمه نامه های ایزوگام سه لایه اصل و معتبر است و می توانید کارهای گمرکی را به همکاران مجرب ما بسپارید.

قیمت ایزوگام صادراتی سه لایه

قیمت ایزوگام به چند عامل متفاوت بستگی دارد و از همه مهم تر مواد اولیه تشکیل دهنده ایزوگام است و میزان نوسان قیمت ها در این میان نقش مهمی را بازی می کنند.

ایزوگام بسته به این که از چند لایه تشکیل شده است هم دارای قیمت های مختلف است و ایزوگام دو لایه و سه لایه از تک لایه گران تر است.

ایزوگام صادراتی سه لایه به جهت این که در پروژه های خاص مورد مصرف است به صورت سفارشی تولید می شود و می توانید از گارانتی و ضمانت نامه های آن اطمینان کافی داشته باشید.

ایزوگام درجه یک دلیجان همیشه خاصیت های درجه یک خود را حفظ می کند و از جمله چسبندگی و مقاومت بالای آن همواره مورد تایید و تاکید بوده است.

 

ایزوگام صادراتی سه لایه
ایزوگام صادراتی سه لایه

نصب ایزوگام صادراتی سه لایه

ایزوگام سه لایه توسط گروه های نصاب بسیار ماهر اجراء می شود و از آن جایی که این گروه ها آموزش دیده هستند می توانند در تمام ناحیه های مختلف شهر تهران حصور داشته باشند و برای ایزوگام صادراتی سه لایه اطلاعات کافی برای نصب و اجراء در اختیار خریدار گذاشته می شود.

کاتالوگ های اینترنتی و اطلاعات تکمیلی را از کارشناس مربوطه و سایت ما دریافت کنید.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://hirmaanco.com/” icon=”” target=”true”]شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان[/button]

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x