مشخصات ایزوگام مرغوب صادراتی دلیجان

مشخصات ایزوگام مرغوب و درجه 1 چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین مارک ایزوگام صادراتی موجود در بازار کدام است؟ از مهمترین مشخصات یک عایق رطوبتی خوب و استاندارد، وزن و ضخامت آن است. بهترین ایزوگام، دارای وزن و ضخامت مطلوب، دو لایه تیشو و پلی‌استر، قیر با نقطه‌ی نرمی 60  تا 70 و یک لایه فویل آلومینیوم است. در ادامه به ویژگی ها و مشخصات یک ایزوگام خوب بیشتر می پردازیم.

تولید ایزوگام درجه 1 با قیر مرغوب

در تولید ایزوگام بطور عام از انواع قیر استفاده می شود. دلیل آنهم مناطق مختلف با شرایط جوی متفاوت می باشد که استفاده از ایزوگام را بصورت کاملاً فنی و حساب شده نموده است.
تولید ایزوگام با قیر پلیمری بدلیل خلوص قیر و مقاومت آن در برابر تنش های جوی و حرارتی می تواند در کلیه نقاط صورت گیرد. مشخصات ایزوگام مرغوب ارتباط نزدیک با قیر مصرفی دارد.
کیفیت بالا و مقاومت حداکثری در مقابل نفوذ رطوبت، و توان مقابله با سرما و گرما، ایزوگام پلیمری مرغوب را در سازه های مختلف الزامی و استفاده از آن را در رتبه اول قرار داده است.

برای شناخت مشخصات ایزوگام مرغوب، به وزن و ضخامت و نوع قیر مصرف شده توجه شده و این امر توسط کارشناس صورت می گیرد.

ایزوگام مرغوب چیست؟

ایزوگام استاندارد و مرغوب یک نوع پوشش مقاوم با کیفیت عالی است که برای سطوح مختلف کاربرد دارد. ایزوگام با تکنیک های مخصوص به وسیله ی گرما  توسط نصاب عایق بر روی محل مورد نظر چسبانده می شود‌.
با نصب ایزوگام بر روی سطوح مقاومت و پایداری آن ها در برابر نم و رطوبت افزایش می یابد. رقابت در بین شرکت های تولید کننده ایزوگام موجب تولید انواع عایق رطوبتی در وزن و ضخامت های متفاوت شده است و این موضوع شناخت ایزوگام خوب و استاندارد را کمی مشکل کرده است.
به صورت مختصر مواد تشکیل دهنده ایزوگام مرغوب عبارتند از:

  • قیر صنعتی با نقطه نرمی ۶۰/۷۰
  • یک لایه پلی استر
  • یک لایه تیشو
  • مواد پلیمری (اتکتیک پلی پروپیلن)
  • پودر مس 600 و پودر تالک
  • فویل آلومینیومی جهت روکش ایزوگام
  • فیلم پلی اتیلن و چسب و باند

آزمایشات و تست های بسیاری روی ایزوگام پلیمری مرغوب صورت میگیرد تا مصرف کنندگان با خیال آسوده خرید و از آن استفاده نمایند.

مشخصات ایزوگام مرغوب کدام است؟

می توان به صورت خلاصه و اجمالی به مشخصات ایزوگام مرغوب و ویژگی های آن چنین اشاره کرد:

  • ایزوگام مرغوب ضخامت استاندارد دارد. ضخامت استاندارد نباید کمتر از 3.5 میلی متر باشد.
  • وزن ایزوگام، طبق استاندارد کمتر از 37 کیلوگرم نباشد.
  • از مشخصات ایزوگام مرغوب، استفاده از لایه تیشو و پلی استر مرغوب است.
  • ایزوگام استاندارد بیمه نامه و ضمانت نامه دارد.
  • تمام ویژگی های عایق از جمله علامت استاندارد، تاریخ تولید، نوع عایق رطوبتی، ضخامت و وزن بر روی برچسب عایق چاپ شده است.
  • رول های ایزوگام خوب حتماًنشان استاندارد ملی ایران را دارند.
  • ایزوگام باکیفیت در برابر سرما و گرما مقاوم است.
  • در صورت تا شدن مقاوم است و پاره نمی شود.
  • بوی مطبوع قیر پالایشگاهی داشته و از خود سیاهی به جای نمی گذارد.

در هیرمان بر آن هستیم که با تولید بهترین ایزوگام با مواد اولیه باکیفیت، برای شما غیرممکن ها را ممکن سازیم!

مشخصات ایزوگام مرغوب سوپر صادراتی
ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با وزن و ضخامت عالی

وزن و ضخامت یک رول ایزوگام استاندارد

در کارخانه های تولیدی ایزوگام، میزان قیر و کیفیت آن مهمترین عامل در تعیین ضخامت لایه های عایق رطوبتی است. ضخامت لایه عایق رطوبتی استاندارد معمولاً 4 میلیمتر است و در این میان کیفیت و تاثیر لایه تیشو، پلی استر و فویل آلومینیومی را هم نباید نادیده گرفت.
وزن هر رول ایزوگام هم به طور معمول نباید کمتر از 37 کیلوگرم باشد و به کارگیری پودرهای مخصوص به جای قیر، از کیفیت محصول کاسته و مشخصات ایزوگام مرغوب را ندارد.
نشان استاندارد ایزوگام دلیجان، راهی مناسب برای تشخیص ایزوگام مطلوب و خوب است.

ایزوگام هایی با ضخامت کمتر از 4 میل برای بام و سقف مناسب نیستند. در هنگام خرید ایزوگام به کاربرد آن و نوع آب و هوا دقت کنید. (ایزوگام سردسیری و گرمسیری)

کاربردهای ایزوگام دلیجان

به خاطر داشته باشید که مشخصات ایزوگام مرغوب حتماً بایستی توسط کارشناس مورد بررسی و تایید قرار بگیرد. استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه در تولید ایزوگام مرغوب دلیجان همچون قیر خالص پالایشگاهی و تیشو و لایه های پلی استری درجه یک و… باعث شده تا این محصول از طول عمر بالایی برخوردار بوده و در صدر محصولات باکیفیت صادراتی هم کشور قرار گیرد.
ایزوگام مرغوب، مناسب برای عایق کردن سطوح مختلف بسیاری از جمله پشت بام، پی و دیواره ساختمان، مخزن های آب، دیواره و کف سرویس های بهداشتی، استخر برای جلوگیری از نفوذ آب، لوله های نفت، لوله های گاز ونصب بر روی دیوار و سطوح دیگر می باشد.

ویژگی های مهم ایزوگام مرغوب و استاندارد، مقاومت زیاد آن و سبکی آن در عین استاندارد بودن وزن آن می باشد، بهترین برند ایزوگام را در ادامه معرفی می کنیم.

چرا از ایزوگام مرغوب دلیجان استفاده کنیم؟

استفاده از ایزوگام مرغوب دلیجان موجب می شود که استحکام و مقاومت سطوح افزایش یافته و از تخریب ساختمان جلوگیری کرده و در هزینه های تعمیر و بازسازی صرفه جویی می کند.
وزن سبک این محصول از دیگر مشخصات ایزوگام مرغوب است که به سادگی بر روی سطوح می چسبد. این محصول در برابر گرما و سرما مقاوم است و در مقابل اشعه uv بسیار مقاوم است.
مقاومت در برابر ضربات و فشارها و پارگی از دیگر مزایای یک ایزوگام مرغوب و استاندارد است. در هنگام نصب ایزوگام برای بازدهی هر چه بیشتر دقت کنید.

ما در واحد فروش شرکت هیرمان آماده ارائه هر گونه اطلاعات و راهنمایی در خصوص مشخصات ایزوگام مرغوب هستیم.

آیا دوست دارید که بدانید که بهترین نوع ایزوگام موجود در بازار کدام است؟ در این ویدئو قصد داریم به شما انواع ایزوگام را بهتر معرفی کنیم.


انواع ایزوگام از نظر لایه تشکیل دهنده

در حالت کلی دو نوع ایزوگام در بازار وجود دارد یک نوع تک لایه با ضخامت ۳ میلی ‌متر و یک نوع دولایه با ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی ‌متر. به این سوال می رسیم که:
ایزوگام تک لایه بهتر است یا ایزوگام دولایه:
ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

ما شما را با مشخصات ایزوگام مرغوب آشنا کردیم تا بتوانید بهترین جنس ایزوگام دلیجان را خریداری کنید.

چرا ایزوگام اصل و استاندارد بخریم؟

اگر شما هم هنگام خرید یک ایزوگام خوب و درجه ‌یک دغدغه دارید و یا شما هم در این آشفته ‌بازار ایزوگام سردرگم شده‌اید، و یا با این ‌همه نام شرکت‌های شبیه به هم در صنعت ایزوگام برای خرید دچار سردرگمی شده‌اید نگران نباشید شرکت ایزوگام هیرمان برای انتخاب آگاهانه و بهتر در کنار شماست.
با توجه به اینکه وقتی برای خرید ایزوگام تصمیم می‌گیرید با تعداد بسیار زیادی از آگهی‌ها و نام‌های مشابه ایزوگام مواجه می‌شوید که متأسفانه تعداد بسیاری از آن‌ها غیراستاندارد و تقلبی می ‌باشند و اگر مشخصات ایزوگام مرغوب و برندهای مرغوب و درجه ‌یک را نداشته باشید در دام آن‌ها گرفتار شده و اقدام به خرید ایزوگام غیراستاندارد و تقلبی می‌کنید.

از جمله مهمترین مشخصات ایزوگام مرغوب که می توان به آن توجه ویژه نمود برخورداری این محصول از تمامی استاندارد های لازم از جمله استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا می باشد.

ایزوگام پلیمری بردین دلیجان
ایزوگام مرغوب پلیمری بردین دلیجان

ایزوگام مرغوب پلیمری ویژه صادرات

تولید و ایزوگام صادراتی با مشخصات ایزوگام مرغوب در بازار های جهانی و رقابت با بزرگترین شرکت های تولید کننده عایق رطوبتی کار آسانی نمی باشد و به دانش تخصصی و استفاده از مشاوره ها و راهنمایی کارشناسان باتجربه در زمینه ی صادرات ایزوگام نیاز دارد. در ادامه قصد داریم مطالبی را در رابطه با ایزوگام مرغوب صادراتی دلیجان ارائه دهیم.
توجه به نیاز کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، تاجیکستان، ارمنستان و … و همچنین کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی و آفریقایی به ایزوگام مرغوب و درجه ‌یک، اقدام به تولید بهترین محصولات ایزوگام صادراتی و درجه‌ یک نموده است.

محصولات صادراتی با مشخصات ایزوگام مرغوب، دارای استانداردهای جهانی ازجمله LAF,ISO,TUV,CE هستند.

فروش بهترین ایزوگام دلیجان

واقعیت این است که استفاده از عایق‌های رطوبتی نامرغوب در ساختمان‌ها مشکلات فراوانی را همچون تخریب بخش‌هایی از ساختمان و متحمل شدن هزینه‌های بسیار برای ساکنان آن به همراه دارد، متاسفانه به دلیل نبود آگاهی‌های لازم از سوی شهروندان نسبت به ویژگی‌های عایق رطوبتی مطلوب و مرغوب و نیز تبلیغات ناسالم برخی شرکت‌ها، مشکلات ناشی از این امر بیش از پیش بر شهروندان تحمیل می‌شود.
در فروش بهترین ایزوگام دلیجان به مشخصات ایزوگام مرغوب و نحوه استفاده و کاربرد آن بیشتر آشنا می شوید. فروش محصولات هیرمان که از برترین برندهای بازار ایزوگام هستند به صورت مستقیم ازدرب کارخانه و عمده است.

در هیرمان محصولات ویژه‌ای به ‌صورت سفارشی تولید می‌گردد پس شما هم اگر می‌خواهید ایزوگامی درجه ‌یک و با بهترین کیفیت و قیمت صادر نمایید کافی است با شرکت ایزوگام هیرمان تماس بگیرید.

قیمت ورق ایزوگام مرغوب

بحث قیمت و مشخصات ایزوگام مرغوب دو موضوع مهم و همیشگی در هنگام تهیه و خرید ایزوگام است. بهای تمام شده هر رول ایزوگام به عواملی مانند نوع قیر و کیفیت آن و ضخامت و وزن هر طاقه ایزوگام برمیگردد.
لایه تیشو و پلی استر و روکش ایزوگام یا هزینه های تولید با بهتریم مواد پلیمری و سفارشی سازی تولید و ارزش برند شرکت تولید کننده هم در نظر گرفته می شود.
ایزوگام مرغوب دلیجان با تعداد لایه های مختلف برای پروژه های متفاوت تولید می شود پی می توان در قیمت هر متر مربع ایزوگام به این مورد هم توجه کرد. استعلام قیمت ایزوگام به روز است چرا که نوسان قیمت در کشور زیاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی مشخصات ایزوگام مرغوب دلیجان و لیست قیمت ها با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید ایزوگام خام مستقیم از کارخانه

شرکت تولیدی هیرمان همان تولید کننده ای است که در میان تولید کنندگان دیگر می توانید بدون آشنائی قبلی به آن اعتماد نمائید و ایزوگام تولید شده را بر اساس استاندارد تولید سازمان ملی استاندارد خرید نمائید، در اسرع وقت و در هر مکان تحویل بگیرید و از ضمانت نامه کارخانه و بیمه نامه معتبر محصول نیز برخوردار باشید.
شرکت تولیدی ایزوگام هیرمان واقع در قطب صنعتی دلیجان دارای تمام این شاخص ها و مشخصات ایزوگام مرغوب می باشد و با دریافت لوح تقدیر بهترین کیفیت طی سالیان گذشته سر آمد تولید کنندگان لقب گرفته است.

بی واسطه، ارزان، مستقیم از تولید کننده، با پشتوانه و خدمات پس از فروش و کم شدن هزینه های رفت و آمد، بهترین ها را با مشخصات ایزوگام مرغوب از هیرمان خرید کنید.

شرکت ایزوگام هیرمان با محصولات متنوع

مشخصات ایزوگام مرغوب و راه های شناخت و مزایای آن را برشمردیم و در اینجا به شما بهترین مارک های ایزوگام برای مصارف داخلی و صادراتی را معرفی می کنیم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان

ما با معرفی محصولات خود و مشخصات ایزوگام مرغوب دلیجان، خرید را برای شما آسان کردیم.

ایزوگام طرح دار آجری با خرید مستقیم از کارخانه
خرید ایزوگام طرح دار آجری

راهنمای خرید ایزوگام از کارخانه دلیجان

پس از شناخت و مزیت ها و مشخصات ایزوگام مرغوب نوبت به نحوه خرید محصولات می رسد. در اینجا راههای ساده و کاربردی را به شما پیشنهاد می دهیم:

  1. راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
  2. راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
  3. راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

در پایان از همراهی شما برای مطالعه این مطلب سپاسگزاریم. به ما اعتماد کنید و غیر ممکن ها را انتظار داشته باشید!

تفاوت ایزوگام ها در چیست؟

نوع قیر و کیفیت آن – وزن و ضخامت هر رول ایزوگام

همچنین بخوانید:
نمایندگی ایزوگام تهران با خدمات فروش و نصب

تحویل برای صادرات به چه صورت است؟

تحویل درب کارخانه با پلمپ گمرکی، تحویل در بندر کشور خودمان، تحویل در بندر کشور مقصد، تحویل در شهر کشور مقصد

ایزوگام سفارشی هم تولید می کنید؟

بله انواع ایزوگام سفارشی مناطق گرمسیر و سردسیر – ایزوگام سه لایه و ایزوگام تک لایه – ایزوگام صادراتی سفارشی

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x