عایق رطوبتی sbs هیرمان با قیمت درب کارخانه

عایق رطوبتی sbs چه تفاوت هایی با انواع دیگر عایق های رطوبتی دارد؟ مسلماً کیفیت چنین ایزوگامی چندین برابر نمونه های مشابه است و از درب کارخانه هیرمان با قیمت روز عرضه می شود. این عایق رطوبتی پیش ساخته از بهترین و مرغوب ترین قیر اصلاح شده با پلیمرهای SBS تولید می شوند و استحکام بالایی دارند. توانایی مقاومت و انعطاف پذیری بسیار عالی در سرما و مقاومت کششی از دیگر ویژگی های ایزوگام نوع S است. این محصول برای 200 ماه ضمانت می شود.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

تولید عایق رطوبتی sbs هیرمان

برای تولید عایق رطوبتی sbs و یا دیگر انواع ایزوگام نیاز است که به میزان رضایت مشتری توجه شود. شرکت هیرمان دلیجان انواع عایق رطوبتی ایزوگام را با توجه به نیاز بازار و اهمیت کیفیت محصولات تولید می کند.

  • ایزوگام پلیمری دو لایه
  • ایزوگام های روکش دار
  • ایزوگام پودری و یا ایزوگام دورونایلکس
  • ایزوگام های سفارشی تک لایه
  • انواع ایزوگام برای مناطق سردسیر و گرمسیر و بهترین نوع ایزوگام یعنی عایق رطوبتی sbs از جمله این محصولات است.

عایق رطوبتی sbs هیرمان که با ضخامت 5 میلیمتر و وزن هر رول 50 کیلوگرم تولید می شود برای سازه های حساس مناسب است.

ایزوگام پلیمری چیست؟

شاید بهتر باشد که ابتدا به معرفی ایزوگام پلیمری بپردازیم که اصلاً ایزوگام پلیمری چیست و چه کیفیتی دارد؟ در حال حاضر استانداردهایی در تولید انواع عایق رطوبتی رعایت می شود. یکی از این استانداردها قیر 70-60 پالایشگاهی است. با پلیمرهای اصلاح کننده قیر که کیفیت قیر و درنهایت کیفیت ایزوگام را ارتقاء می دهند، محصولاتی مانند عایق رطوبتی sbs تولید میشود.

پلیمرهایی که برای بهبود کیفیت قیر در کارخانه ها استفاده می شوند به صورت وارداتی هستند و بر قیمت ایزوگام موثرند.

تولید ایزوگام الاستومری با پلیمر وارداتی

برای عایق کاری صنعتی مانند عایقکاری تهویه مطبوع، تبرید، گرمایش، لوله کشی، مخازن، اتصالات و کانال های هوا، همچنین در پروژه های عمرانی نیاز به استفاده از مواد عایق مناسب است که بتوان با استفاده از آنها به این اطمینان رسید که عایق کاری با استاندارد بالا صورت گرفته است.
به همین جهت تولید کنندگان فعال در این بخش با نو آموری و ابتکار دست به کار شدند و محصولی را به بازار عرضه کردند که عایق رطوبتی sbs الاستومری را به آن گذاشتند.

در حال حاضر انواع عایق های sbs را می توان برای استفاده مناسب برای مکان مورد نظر انتخاب و به راحتی خریداری نمود. انواع عایق های ایزوگام در هیرمان با توجه به کاربرد و میزان مقاومت و هزینه های پیش بینی شده پروژه شما پیشنهاد می شوند.

عایق رطوبتی sbs هیرمان دلیجان
بهترین مارک ایزوگام دلیجان

بهترین مارک ایزوگام کدام است؟

در بخش آموزش به صورت خلاصه بهترین مارک ایزوگام و مشخصات آن را توضیح داده ایم. ایزوگام استاندارد که بهترین نوع ایزوگام در بازار است وزن و ضخامت دارد.
اطلاعات محصول بر روی لیبل و بدنه ایزوگام اس بی اس درج شده و نام شرکت تولیدکننده و اطلاعات تماس و ارتباطی با شرکت روی محصول قید شده است. محصول دارای بسته بندی مناسب از جمله شیرینگ (وکیوم) و لیبل است. عایق رطوبتی sbs یکی از محصولات پر طرفدار در بازار ایزوگام است.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

انتخاب ایزوگام بر اساس نوع آب و هوا بسیار هوشمندانه بوده و کارشناسان ما در واحد فروش شما را در تمام مراحل همراهی میکنند. در حال حاضر بهترین جنس ایزوگام به عایق رطوبتی sbs سوپر صادراتی هیرمان اطلاق می شود.

مشخصات بهترین برند ایزوگام دلیجان

  • ایزوگام صوپر صادراتی هیرمان دلیجان دارای وزن 50 کیلوگرم است.
  • این ایزوگام دارای ضخامت 5 میلی متر واقعی است.
  • این ایزوگام از قیر پلیمری پالایشگاهی با گرید 60/70 تولید شده است.
  • الیاف شیشه به کار رفته در تولید این نوع ایزوگام تیشو 66 نخ با گرید A است.
  • الیاف پلی استر به کار رفته در تولید این ایزوگام از نوع بهترین پلی استر با تراکم 150 گرم در متر مربع است.
  • تمام مواد اولیه بکار رفته در تولید بهترین برند ایزوگام یعنی ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان دلیجان از نوع بهترین کیفیت است.
  • ایزوگام 5 میل هیرمان دلیجان دارای بسته بندی شکیل و بسیار زیبا است.
  • این نوع ایزوگام دارای پارامترهای مشخصات فنی بالاتر نسبت به مشخصات سازمان استاندارد است.

خرید عایق رطوبتی اس بی اس از کارخانه

با خرید ایزوگام به صورت مستقیم از کارخانه هیرمان می توانید بهترین عایق رطوبتی sbs را برای پوشش استفاده کنید. ایزوگام فویل دار هیرمان که با کیفیت مرغوب تولید شده بر روی پشت بام ساختمان ها دوام بالایی دارد. خرید بهترین ایزوگام بدون واسطه از کارخانه همواره مد نظر خریدار است. ثبت سفارش و خرید ایزوگام پلیمری به قیمت درب کارخانه در کمترین زمان، از ویژگی های مجموعه هیرمان است.

قیمت ایزوگام هیرمان از درب کارخانه بر مبنای فروش عمده است و عایق رطوبتی sbs هیرمان با تضمین 200 ماهه و قیمت مناسب تحویل می گردد.

لیست قیمت عایق رطوبتی sbs

در انتخاب و خرید انواع عایق رطوبتی ایزوگام عواملی مانند کیفیت و تضامین و قیمت نهایی اهمیت ویژه دارد. در کارخانه هیرمان با اعلام قیمت به روز انواع ایزوگام می توانید در بهترین زمان اقدام به خرید عایق رطوبتی sbs مورد نظر نمایید.بجز کیفیت قیر و مواد اولیه، نوع ایزوگام و لایه های تشکیل دهنده آن و ضخامت و وزن هر رول و تناژ ثبت سفارش شده هم در قیمت ایزوگام لحاظ می شود.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

می دانید که عایق رطوبتی sbs نمونه خاص و کاربردی با خصوصیات منحصر به فرد برای پروژه هایی خاص است. قبل از ثبت سفارش خرید با کارشناس ما مشورت نمایید.

ایزوگام نوع S با کاربرد فراوان

ایزوگام دولایه فویل دار بر روی پشت بام و عایق های رطوبتی پودری معمولاً در پی دیوارها و فونداسیون، سرویسهای بهداشتی و استخر مورد استفاده قرار می گیرند. خواص مکانیکی و چسبندگی عالی و خاصیت خود ترمیمی از دیگر ویژگی های عایق رطوبتی sbs است. کارخانه هیرمان محصولات خود را به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه عرضه و توزیع می کند. در ادامه مطلب به نحوه تولید ایزوگام SBS و این که چرا بهترین گزینه برای ایزولاسیون ساختمان ها است بیشتر اشاره می کنیم.

شناخت عایق رطوبتی sbs و یا ایزوگام نوع S نیاز به تخصص دارد و کارشناسان ما در این زمینه راهنمای خرید موفق تر خواهند بود.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با ضخامت 5 میل
ایزوگام هیرمان با ضخامت 5 میلیمتر

بهترین برند ایزوگام برای پشت بام

خرید بهترین ایزوگام برای پشت بام ساختمان ها و مرکز اداری و تجاری امری لازم است. هر چقدر که کیفیت عایق رطوبتی بهتر و مورد تایید باشد در هنگام نصب ایزوگام و پس از آن کمتر با مشکل مواجه می شوید. عایق رطوبتی sbs و یا ایزوگام های پلیمری که هر یک برای مناطق گرمسیر و سردسیر تولید می شوند گزینه مناسبی هستند.
شرکت تولیدی هیرمان دلیجان در تمام استان ها و شهرهای کشور محصولات خود را توزیع و پخش می کند.

ویژگی های عایق رطوبتی sbs آن را تبدیل به محصولی مقاوم و مادام العمر کرده است. طول عمر این محصول بیش از 25 سال است.


عایق رطوبتی sbs ویژه صادرات

خواص مکانیکی و چسبندگی عالی و خاصیت خودترمیمی از دیگر ویژگی های چنین ایزوگامی است که برای صادرات مناسب است. صادرات ایزوگام هیرمان به کشورهای مختلف خاورمیانه و همسایه و کشورهای اروپایی از افتخارات ماست. برای خرید انواع عایق ایزوگام، مشتری به مزیت های خرید خود توجه بیشتری دارد. عمر مفید بالای 25 سال و چسبندی فوق العاده، ضمانت 200 ماهه و بسته بندی زیبا و مطابق با استاندارد های روز، ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان را برای صادرات ویژه و مطلوب کرده است.

اطمینان از اصل بودن و باکیفیت بودن عایق رطوبتی ایزوگام درجه یک صادراتی هیرمان با خرید مستقیم از کارخانه به دست می آید.

مرکز فروش عمده ایزوگام دلیجان

  • از مهمترین دلایل فروش ایزوگام عبارتند از:
  • نیاز به عایق رطوبتی مخصوص برای مناطق سردسیری و گرمسیری
  • حفظ بناها از بارندگی های فصلی
  • فراهم آوردن شرایط مطلوب زندگی
  • کاهش هزینه های نگهداری در بخش های مختلف
  • راه اندازی پروژه های تخصصی در بخش کشاورزی و دامداری و غیره. به این ترتیب در مرکز فروش ایزوگام هیرمان دلیجان در دفتر مرکزی و دفتر کارخانه، آماده پاسخگوئی هستیم.

ما اینجا در هیرمان آماده مشاره های رایگان در خصوص انتخاب و خرید عمده ایزوگام به قیمت کارخانه هستیم.

ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان تولید شده از بهترین مواد اولیه و با قیر پالایشگاهی است که در این ویدیو کیفیت چسبندگی و تارهای پلیمری آن کاملا مشهود است.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه


خرید بهترین ایزوگام از درب کارخانه

برای صنایع مختلف اهمیت انواع ایزوگام پر رنگ است چرا که در عملیات عمرانی و ساختمانی استفاده از ایزوگام ضروری است. کارخانه ایزوگام هیرمان به منظور همکاری بهتر با مشتریان خود، ایزوگام های پلیمری تولید شده از بهترین قیر خالص پالایشگاهی را تولید میکند. مزیت خرید عایق رطوبتی sbs و البته انواع محصولات هیرمان عبارتند از:
1. مقاومت در دماهای بسیار سرد
2. طول عمر زیاد
3. نداشتن ترک و شکستگی در رول های ایزوگام
4. ضخامت مطلوب
5. تضمین کیفیت

محصولات هیرمان از قیر پالایشگاهی 60/70 تولید شده که پلیمرهای وارداتی آن را از نظر کیفیت با استانداردهای جهانی مطابقت می دهد.

شرکت ایزوگام هیرمان با محصولات متنوع

یکی از شرکت های که در دلیجان فعالیت می کند شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است که محصولات متنوع و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان با ضخامت 3 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.
  • ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین وحلزون دلیجان با ضخامت 3.5 الی 4 متر و وزن 40 کیلوگرم.
ایزوگام بردین دلیجان با ضخامت 4 میلیمتر
ایزوگام بردین دلیجان با کیفیت بسیار مطلوب

نحوه خرید ایزوگام دلیجان از شرکت هیرمان

عایق رطوبتی sbs هیرمان (ایزوگام نوع S) در سرمای زیاد مقاومت بالایی دارد و مناسب مناطق سردسیر است. راه های خرید ایزوگام از شرکت هیرمان عبارتند از:
راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

ایزوگام های تولیدی هیرمان شامل استانداردها و کیفیت های مختلف است که می توانید برای خرید و سفارش محصول مورد نظرخود اقدام نمایید.

کدام ایزوگام برای مناطق سردسیر مناسب است؟

ایزوگام هیرمان و بردین مناسب هستند. اگر دما برای خریدار اهمیت داشته باشد ایزوگام سفارشی سردسیری تولید می کنیم.

آیا وزن و ضخامت محصولات دقیق است؟

بله – وزن و ضخامت دقیق است و ممکن است در وزن 20 گرم کمتر یا بیشتر و در ضخامت 2/. تلورانس داشته باشد.

همچنین بخوانید

پست مشابهی وجود ندارد...

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x