صادرات ایزوگام هیرمان با مجوز بورس

صادرات ایزوگام هیرمان به چه کشورهایی صورت می گیرد؟ نحوه تولید بهترین و ارسال ایزوگام دلیجان کدام است؟ قیمت ایزوگام صادراتی چند است؟ نحوه تولید ایزوگام پلیمری و مجوزهای صادراتی، این کارخانه را قادر به رقابت در بازار تمام کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه کرده است. صادرات ایزوگام مستلزم بسیاری از استاندارد ها، مشخصه های کیفی و مجوزها و ضمانتنامه و بیمه نامه های معتبر می باشد. شرکت هیرمان دلیجان با تولید محصولاتی که می توانند در بازارهای صادراتی رقابت کنند وارد این بازار شده است.
در این مطلب در مورد بهترین برندهای ایزوگام شرکت هیرمان دلیجان در بازارهای داخلی و صادراتی توضیح می دهیم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

شرکت تولید کننده انواع ایزوگام

مبادلات کالاها و محصولاتی که در کشور ایران تولید می شود و همچنین صادرات انواع عایق های رطوبتی از کارخانه هیرمان بدون واسطه صورت می گیرد. صادرات ایزوگام هیرمان به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای خاورمیانه و آسیایی می تواند نمونه ای از توانمندی های شرکت هیرمان محسوب شود. شرکت تولیدی هیرمان دلیجان به عنوان یکی از بزرگترین و باتجربه ترین شرکت های تولید کننده ایزوگام با نام تجاری هیرمان سابقه ی درخشانی دارد.

این شرکت در زمینه ی صادرات ایزوگام هم فعالیت داشته و دست آورد های بسیار خوبی را نیز در این زمینه کسب نموده است. هیرمان غبر ممکن ها را تبدیل به ممکن کرده است.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان

ایزوگام هیرمان دلیجان از برندهای معتبر و بسیار شناخته شده در بورس و بازار تولید انواع عایق های ایزوگام است. ایزوگام های متنوع و محصولاتی با درجه کیفی بسیار بالا در شرکت ایزوگام هیرمان برای مصرف داخلی و صادراتی تولید می شود از جمله:


شرکت ایزوگام هیرمان در صادرات ایزوگام هیرمان، توانایی های خود را اثبات کرده است. انواع ایزوگام گرمسیری و معتدل، ایزوگام سردسیری با توجه به مناطق مختلف تولید می شوند.

برای این که صادرات ایزوگام هیرمان به کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان هماهنگ شود، تیم تخصصی کارخانه و کارشناسان در این زمینه فعالیت های گسترده ای انجام می دهند.

تست ایزوگام هیرمان دلیجان
تولید و تست ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان

فروش ایزوگام برای صادرات با قیمت روز

کارشناسان بخش فروش شرکت ایزوگام ما تحقیقات بسیار زیادی را در رابطه با بازار های خارجی و صادرات ایزوگام هیرمان، وضعیت کیفی و قیمت محصولات موجود در بازار انجام داده اند. آن ها توانسته اند تمامی مشخصه ها و استاندارد های لازم برای تولید ایزوگام صادراتی را جمع آوری کنند. با استفاده از کارشناسان و متخصصان برنامه ریزی تولید آن ها را بر روی محصولات پیاده سازی کرده و با استفاده از روش های مختلف تمامی معیار ها و مزایای موجود در ایزوگام تولیدی را مورد ارزیابی قرار داده تا از کیفیت عالی و بی رقیب بودن آن و قیمت انواع ایزوگام اطمینان کامل یابند.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

ایزوگام صادراتی دلیجان با گارانتی کیفیت

ایزوگام های پلیمری تولید شده در کارخانه ایزوگام هیرمان توسط کارشناسان از جهات مختلف بررسی می شود از جمله:

  1. بررسی نوع قیر مصرف شده در هنگام تولید
  2. میزان کیفیت مواد اولیه مانند تیشو و پلی استر
  3. وزن و ضخامت هر رول ایزوگام صادراتی
  4. بررسی همه جانبه مقاومت حرارتی و کششی رول های ایزوگام
  5. مقاومت ایزوگام در برابر اشعه خورشید
  6. بررسی ثبت سفارش و مطابقت آن با تولید ایزوگام پلیمری
  7. بررسی نوع ایزوگام بر اساس کاربرد آن
  8. مقاومت حرارتی و میزان نفوذ و مقاومت در برابر نم و رطوبت هم اندازه گیری می شود.

با استفاده از روش های مختلف؛ تمامی معیارها و مزایای موجود در ایزوگام تولیدی مورد ارزیابی قرار گرفته تا از کیفیت عالی و بی رقیب بودن آن اطمینان کامل یابند و این امر صادرات ایزوگام هیرمان را موفقیت آمیز کرده است.

مجوز صادرات ایزوگام هیرمان

از جمله مواردی که در کارخانه ایزوگام هیرمان همواره مورد بررسی قرار می گیرد تاییدیه ها و رعایت استانداردهای روز جهانی است. یکی از مهم ترین معیار ها برای شرکت های بازرگانی و تاجران جهت صادرات ایزوگام وجود مجوز بورس بر روی این محصول می باشد. خوشبختانه محصولات شرکت ایزوگام هیرمان تمامی اقدامات لازم برای دریافت مجوز بورس را انجام داده در حال صادرات ایزوگام پلیمری با مجوز بورس می باشد. در ادامه به نحوه صادرات انواع ایزوگام اشاره می کنیم.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

برای صادرات ایزوگام هیرمان نیاز است که بازارهای جهانی و مسیرهای صادراتی و همچنین بازارچه های مرزی مشخص و شناسایی شوند و این امر به عهده کارشناسان است.

نحوه صادرات ایزوگام هیرمان از کارخانه

برای صادرات ایزوگام هیرمان نیاز است که کلیه فرم ها و مدارک؛ آماده سازی و تکمیل شوند که این کار توسط کارشناسان انجام می شود. نحوه صادرات از شرکت ایزوگام هیرمان دارای مراحلی است از جمله:

  • تهیه و تکمیل اظهارنامه کالاهای ورودی
  • آماده سازی اسناد خرید، اسناد حمل کالا، قبض انبار، گواهی مبدا، مجوزهای قانونی در صورت نیاز
  • تهیه گواهی استاندارد در صورت نیاز
  • انجام بارگیری و پلمپ و مراحل ترخیص کالا که برای آشنایی بیشتر با ویژگی ها و مزایای ایزوگام پلیمری هیرمان با مجوز بورس با کارشناسان ما در بخش صادرات ایزوگام هیرمان در ارتباط باشید.

شرکت هیرمان دلیجان با قیمت روزانه و بارگیری از درب کارخانه ایزوگام فرصت استثنایی برای خرید ایجاد می کند. از بهترین امکانات صادرات و فروش بدون واسطه این کارخانه استفاده لازم را بکنید.

بارگیری ایزوگام صادراتی بردین دلیجان
آماده سازی و بارگیری ایزوگام صادراتی بردین دلیجان

فروش ایزوگام صادراتی با مجوز گمرک

در این جا اشاره ای خواهیم داشت به مشخصات و کیفیت انواع ایزوگام پلیمری که در کارخانه ایزوگام دلیجان تولید شده است. به این ترتیب عایق ایزوگام پلیمری را بین کلیه مصرف کننده های عمده به صورت شاخص برتر و ممتاز می کند. همان طور که می دانید ایزوگام پلیمری تولید شده از بهترین قیر پالایشگاهی است که در بازار بورس عرضه می شود.
ایزوگام بر پایه قیر؛ عایق رطوبتی پیش ساخته بر پایه قیر 60/70 که یک نوع قیر درجه یک است تولید می‌گردد.

در شرکت ایزوگام هیرمان با استفاده از مواد اولیه مرغوب و سازگار با محیط زیست، با کیفیت بالا، قابلیت اتصال محکم، محصولاتی درجه یک تولید می شود.

مسیرهای صادرات ایزوگام دلیجان

بازارچه های مرزی می توانند نقش عمده ای در صادرات ایزوگام هیرمان به کشورهای اطارف ایران داشته باشند. این بازارچه ها که به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم شامل:

  1. بازارچه مرزی ساری سو
  2. بازارچه مرزی سرو
  3. بازارچه مرزی سیرانبند
  4. بازارچه مرزی قاسم رش
  5. بازارچه مرزی رازی
  6. بازارچه مرزی سیف
  7. بازارچه مرزی تمرچین
  8. بازارچه مرزی شوشمی
  9. بازارچه پرویز خان؛ بازارچه سومار؛ بازارچه اروند کنار؛ بازارچه مهران می شوند. این ها تنها نمونه هایی از بازارهای مرزی ایران با کشورهای مجاور است که برای صادرات ایزوگام هیرمان استفاده می شود. انتخاب مسیرهای صادراتی برای ارسال بهترین برند ایزوگام به عهده کارشناسان خواهد بود.

صادرات ایزوگام هیرمان طبق اصول استاندارد و با در نظر گرفتن شرایط مرزهای هر دو کشور برنامه ریزی و هماهنگ شده و با پلمپ گمرکی در کانتینرهای سرپوشیده انجام می شود.

بهترین ایزوگام صادراتی دلیجان و مشخصات آن

خیلی خلاصه به مشخصات و ویژگی های ایزوگام صادراتی می پردازیم:

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

  • ایزوگام صادراتی هیرمان از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود.
  • قیر پلیمری درجه یک در تولید ایزوگام استاندارد استفاده می شود.
  • ایزوگام هیرمان بر تکیه و دقت بر آب و هوای منطقه تولید می شود.
  • صادرات ایزوگام هیرمان تولید شده مطابق با ثبت سفارش است.
  • رول های ایزوگام از نظر ضخامت و وزن هر رول باید اندازه گیری و تایید شوند.
  • در هنگام بارگیری از کانتینرهای سرپوشیده استفاده می شود.
  • برای صادرات ایزوگام هیرمان کلیه گواهینامه ها و مدارک مورد نیاز اخذ می شود.
  • مناسب ترین بازارچه صادراتی برای ترانزیت محصول انتخاب می شود.

تولید و صادرات ایزوگام هیرمان بر اساس استانداردهای روز ملی و استاندارد CE و ایزو 9001 صورت میگیرد.

صادرات ایزوگام دلیجان به ترکمنستان

کشور ترکمنستان از جنوب با افغانستان و ایران، از شمال با ازبکستان و قزاقستان و از باختر با دریای خزر همسایه و از طریق این دریا با کشورهای جمهوری آذربایجان و روسیه نیز همسایه‌ است. در صادرات انواع ایزوگام هیرمان به کشور ترکمنستان؛ شرکت ایزوگام هیرمان توانایی خود را به خوبی ثابت کرده است.
به جهت این که در این کشور توریستی نیاز به ساخت هتل ها و مراکز فرهنگی و اجتماعی مورد توجه است؛ صادرات ایزوگام هیرمان برای پوشش دهی اهمیت ویژه دارد.

در صادرات ایزوگام به کشور ترکمنستان؛ شرکت ایزوگام هیرمان توانایی خود را با عرضه محصولات درجه یک به خوبی ثابت کرده است.

صادرات ایزوگام به عراق

عراق از جنوب با عربستان سعودی و کویت، از غرب با اردن و سوریه، از شرق با ایران و از شمال با ترکیه همسایه ‌است. عراق در منطقه جنوب خود، مرز آبی کوچکی با خلیج فارس دارد. کشور عراق یکی از مهمترین همسایه های ایران است که با آن داد و ستد و واردات و صادرات کالاها از سال ها قبل ادامه داشته است. کشور عراق با استان هایی که دارد می تواند برای ساخت و سازها، مقصد خوبی برای صادرات ایزوگام هیرمان باشد. صادرات انواع ایزوگام به استان ها و شهرهای عراق با قیمت مناسب هماهنگ می شود.

صادرات ایزوگام هیرمان به کشورهای خاورمیانه، آسیایی و اروپایی از اهداف شرکت هیرمان بوده است که در این راستا تلاش شده و موفقیت های بزرگی کسب و در حال انجام است.

ایزوگام صادراتی حلزون دلیجان
صادرات ایزوگام حلزون دلیجان به عراق

معرفی محصولات شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان

یکی از شرکت های که در دلیجان فعالیت می کند شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است که محصولات متنوع و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود.
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود.
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان با ضخامت 3 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.
  • ایزوگام های طرح دار صادراتی بردین و حلزون دلیجان با ضخامت3.5 الی 4 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.

نحوه خرید انواع ایزوگام دلیجان از شرکت هیرمان

  • امروزه برای خرید ایزوگام و یا بسیاری دیگر از محصولات تولیدی شرکت های صنعتی نیاز نیست که مسیرهای طولانی و هزینه های اضافی پرداخت شود. برای این که خرید ایزوگام از طریق راه های غیرحضوری و اینترنتی بهترین روش خرید ایزوگام دلیجان است.
  • راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
  • راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
  • راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

تولید بهترین برندهای معتبر که مصارف داخلی و صادراتی دارند و صادرات ایزوگام هیرمان در تخصص ماست.

آیا پلمپ محصولات درب کارخانه انجام میشود؟

بله – کلیه مراحل بارگیری و پلمپ، تحت نظارت کارشناس شرکت ایزوگام هیرمان، درب کارخانه صورت می گیرد.

به کدام کشورها صادرات دارید؟

به تمام کشورهای اطراف ایران صادرات داریم.

از چه نوع قیری در تولید محصولات استفاده می شود؟

از قیر 70-60 پالایشگاهی برای تولید استفاده می کنیم.

جهت مشاوره و خرید عمده محصولات با واحد فروش تماس بگیرید.

سرکار خانم حسینی

سرکار خانم دوستی

تلفن کارخانه

در پایان این مقاله به سه سوال پرتکرار مشتریان عزیز پاسخ داده ایم.

همچنین بخوانید

پست مشابهی وجود ندارد...

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x