ایزوگام 4 میلی متر

ایزوگام 4 میلی متر با استحکام کششی بالا و پایداری حرارتی و انعطاف پذیری بسیار بالا و کاهش آثار مخرب اشعه UV خورشید مورد مصرف بسیاری از پروژه ها بوده و با ثبت سفارش تولید و به صورت عمده با قیمت بسیار فوق العاده از درب کارخانه به فروش می رسد. در اینجا می توانیم به ایزوگام صادراتی بردین دلیجان اشاره کنیم که نمونه ای منحصر به فرد از این محصول در بازار است.

از ایزوگام چه می دانید؟

در سال های نه چندان دور استفاده از قیر و گونی برای پوشش بام و دیوارها و استخر مرسوم بود که با تولید و ایجاد روش های جدید با تجهیزات پیشرفته انواع ایزوگام مانند ایزوگام 4 میلی متر روکش دار جلب توجه و رضایت بیشتر مصرف کننده را در پی داشته است.
ایزوگام 4 میلی متر به جهت این که مصارف متعددی دارد، تولید آن در کارخانجات ایزوگام دلیجان بسیار مرسوم است. عایق رطوبتی ایزوگام برای پوشش دهی سقف، پشت بام آپارتمان ها، دیوار، استخرها و معابر و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان در حال حاضر تولید کننده یکی از محصولات رده بالای بازار به نام ایزوگام بردین است که با ضخامت 4 میلیمتر دارای ویژگی های منحصر به فرد است که در ادامه به آن می پردازیم.

شرکت ایزوگام دلیجان

شهرستان دلیجان مرکز تولید انواع ایزوگام دلیجان در ایران می باشد. به یقین ایزوگام تصل دلیجان دارای بهترین کیفیت، بهره مندی از برند های مختلف و همچنین تولید انبوه بوده که آن را به یک شاخص معتبر تولید در ایران تبدیل کرده است.
در سال های اخیر شاهد فعالیت کارخانجاتی به نام ایزوگام دلیجان در مناطق مختلف بوده ایم که متاسفانه عدم کیفیت محصولات تولیدی در این کارخانه ها به نام ایزوگام دلیجان هم لطمه وارد کرده است.
در هنگام خرید ایزوگام 4 میلی متر و یا دیگر انواع عایق رطوبتی حتماً از اصالت محصول اطمینان پیدا کنید.

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان تولید کننده و صادرکننده عایق رطوبتی در 15 کلاس و گرید مختلف داخلی و صادراتی است.

تولید ایزوگام 4 میلی متر

نحوه تولید ایزوگام 4 میلی متر در کارخانجات با برندهای مختلف و با داشتن استانداردهای ملی است و یکی از بهترین و مناسب ترین عایق های رطوبتی که بیشترین مصرف را در ساختمان ها و پروژه ها دارند ایزوگام 4 میلی متر روکش دار است.
فروش ایزوگام استاندارد با قطر مناسب معمولاً به صورت عمده و سفارش از درب کارخانه است که میزان قیمت ها و هزینه های مشتری در نظر گرفته می شود.
امروزه انواع ایزوگام دلیجان در بازار موجود است که بهتر است با تحقیق و اطمینان از کیفیت این محصولات اقدام به خرید ایزوگام مورد نیاز خود نمایید.

  • قیر صنعتی
  • مواد پلیمری (اتکتیک پلی پروپلین APP, BPE, SBS)
  • تیشوی نخ دار (پشم شیشه)
  • پلی استر سوزنی
  • پودر تالک و در برخی موارد پودر مس
  • پلی اتیلن
  • فویل آلومینیومی
  • باند و چسب به صورت عمومی مواد تشکیل دهنده ایزوگام هستند.

ایزوگام بردین دلیجان با توجه به کیفیت و قیمت مناسب، محصولی اقتصادی به شمار میرود که در بازارهای داخلی و خارجی عرضه میشود.

ایزوگام 4 میلی متر بردین دلیجان
ایزوگام 4 میلی متری بردین دلیجان

لایه های تشکیل دهنده ایزوگام

عایق بندی سطوحی مانند پشت بام، دیوارها، پی ساختمان، استخر، لوله های آب، نفت و گاز، سدها، سردخانه، پارکینگ های طبقاتی، ایرانیت، سرویس های بهداشتی و بسیاری از سطوح دیگر از انواع ایزوگام یا همان عایق رطوبتی پیش ساخته استفاده می شود.
در پاراگراف های قبلی به مواد تشکیل دهنده ایزوگام اشاره کردیم. در اینجا به لایه های تشکیل دهنده آن می پردازیم. دسته بندی انواع ایزوگام بر اساس لایه های تشکیل دهنده عبارت است از:

  • ایزوگام تک لایه: ایزوگام های تک لایه که از یک لایه پلی استر دوخته شده تشکیل شده و دارای انعطاف و ظرافت بالایی هستند.
  • ایزوگام دولایه: ایزوگام های دولایه از یک لایه پلی استر و یک لایه الیاف تیشو تشکیل شده و بیشترین مصرف را در بازار دارد.
  • ایزوگام سه لایه: ایزوگام های سه لایه به صورت سفارشی با مفتوا های سیمی تولید شده و برای مکان های خاص استفاده میشود. این محصول مصرف خانگی ندارد.

مرغوب ترین ایزوگام 4 میلی متر متشکل از مرغوب ترین مواد اولیه تشکیل دهنده برای ارائه به صورت عمده در پروژه های مختلف در شرکت هیرمان تولید می شود.

نقش قیر در تولید بهترین ایزوگام با ضخامت چهار میل

همان طور که می دانید ایزوگام 4 میلی متر یکی از محصولات بسیار پر استفاده در بازار است که در پروژه های مختلف کاربرد دارد. اصولاً عایق های رطوبتی قیری بر پایه قیر هستند و استفاده از بهترین قیر پالایشگاهی منجر به تولید محصول باکیفیت می شود.
قیر پالایشگاهی شاخص هایی مانند درجه خلوص 70 درصد داشته و دارای چسبندگی و مقاومت بالایی است و به این ترتیب ایزوگام 4 میلیمتر فویل دار هم از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود.
برای این که بفهمیم یک ایزوگام استاندارد و باکیفیت چه خصوصیاتی دارد و بهترین مارک ایزوگام چه مشخصاتی دارد در ادامه مقاله با من همراه باشید.

 از جمله مزایای ایزوگام نسبت به عایق های قدیمی مانند قیر و گونی عبارتند از : محافظت در مقابل رطوبت، سهولت در اجراء نسبت به عایق کاری های قدیمی، تردد آسان و جذب حرارت بالا و حداقل عمر 10 سال.

ایزوگام صادراتی بردین دلیجان محصولی از شرکت هیرمان است که با بهترین مواد اولیه تولید می شود.


مشخصات ایزوگام استاندارد کدام است؟

ایزوگام چه به صورت تک لایه و دو لایه تولید شوند باید از حداقل استانداردها برخوردار باشند. ایزوگام استاندارد اصل می تواند از سازه شما محافظت کرده و عمر مفید آن را دوچندان می کند.
انواع ایزوگام بر اساس استاندارد و قیر مصرف شده به دو دسته ایزوگام گرمسیری و معتدل و ایزوگام سردسیری تقسیم بندی می شود. تولید ایزوگام 4 میلی متر و دیگر انواع ایزوگام دلیجان، با توجه به منطقه جغرافیایی و آب و هوایی صورت می گیرد.

  1. ابعاد ۱۰*۱ متر (طول *عرض)
  2. ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی متر
  3. وزن تقریبی 37 تا 42 کیلوگرم به شکل رول های وکیوم شده از مشخصات ظاهری ایزوگام استاندارد است.

استاندارد ها با علامت گذاری روی هر رول عایق ایزوگام مشخص می شوند، این نشان ها در فاصله 2 متری روی فیلم پلی اتیلنی بر روی عایق چاپ می شوند. برچسب ایزوگام هم شامل اطلاعاتی از جمله: نوع عایق، تاریخ ساخت، وزن، ضخامت و علامت استاندارد می باشد.

ایزوگام تک لایه و دو لایه دلیجان

ایزوگام چه به صورت تک لایه و چه دو لایه تولید شود، می تواند بدون روکش و یا با روکش آلومینیومی باشد. کارشناسان می گویند بهتر است برای سطوحی مانند پشت بام، از ایزوگام با روکش آلومینیومی یا به اصطلاح ایزوگام فویل دار استفاده شود که در برابر تابش مستقیم نور خوشید و گرما مقاوم باشد و از نوع بدون روکش یا به اصطلاح ایزوگام ساده برای عایق کاری ساخنمان یا دیواره و کف سرویس بهداشتی استفاده شود، که بهتر و اقتصادی تر می باشد.

ایزوگام تک لایه و ایزوگام 4 میلیمتر دو لایه هر یک برای مصارف خاص تولید و توزیع می شوند. بهتر است قبل از اقدام به خرید هر یک از این محصولات با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید.

مزیت های ایزوگام 4 میلی متر صادراتی

ایزوگام 4 میلی متر فویل دار که متشکل از لایه تیشو و پلی استر بسیار متراکم است باید چنان تولید شده باشد که در برابر نفوذ آب و نم و رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی به خوبی دوام بیاورد. ایزوگام 4 میلیمتر هم از این مزایا برخوردار است و هم از قیر مرغوب درجه یک پلیمری در ساخت آن مصرف شده است و فویل آلومینیومی که به عنوان محافظ و روکش به کار می رود دارای 14 یا 16 میلیمتر قطر است که خود بر افزایش کیفیت و مقاومت ایزوگام می افزاید.
مجموعه این عوامل سبب می شود که ایزوگام 4 میلی متر مورد نیاز برای صادرات را هم به قیمت و هم با کیفیت عالی دریافت کنید.

صادرات ایزوگام 4 میلی متر بردین دلیجان به کشورهای مختلف توسط واحد صادرات هماهنگ شده و اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.

ایزوگام صادراتی بردین دلیجان با وزن 42 کیلوگرم
ایزوگام دولایه فویل دار بردین دلیجان با کیفیت شگفت انگیز

چرا ایزوگام 4 میلی متر بخریم؟

عملکرد ایزوگام 4 میلی متر و یا دیگر انواع عایق های رطوبتی زمانی خوب و مطلوب است که چندین مورد در هنگام خرید و نصب ایزوگام رعایت شود. به طور مثال:

  • ایزوگام حتی المقدور از کارخانه ایزوگام مشهور و مورد اطمینان خریداری شود.
  • از خرید ایزوگام دلیجان با مارک ها و برندهای متفرقه بپرهیزید.
  • با توجه به منطقه و محل سکونت و آب و هوای شهر و روستای خود اقدام به سفارش خرید انواع ایزوگام نمایید.
  • ایزوگام خریداری شده را اگر از درب کارخانه سفارش دهید بسیار ارزان تر برای شما تمام می شود.
  • در هنگام نصب ایزوگام از گروههای اجرایی و نصب ایزوگام که ماهر هستند استفاده کنید.

مجموعه ای از عوامل موجب می شود که ایزوگام 4 میلی متر گزینه ای بسیار عالی برای پروژه های مختلف ساختمان سازی، انبوه سازان و پروژه های بزرگ تاسیساتی باشد.

بهترین نوع ایزوگام برای پشت بام مناطق گرمسیر

همان طور که اشاره کردیم انواع عایق های رطوبتی ایزوگام برای مناطق گرمسیری و سردسیری به صورت جداگانه تولید می شود. بیشترین مصرف ایزوگام 4 میلی متر برای پشت بام های منازل در مناطق گرمسیر، ایزوگام 4 میلیمتر دو لایه فویل دار است.
ایزوگام فویلدار مناسب برای مناطق گرمسیری با توجه به قیر مصرفی و پلیمرهای اصلاح کننده قیر، ماندگاری بالا در مقابل نور خورشید و گرمای هوا دارد. یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید ایزوگام باید دقت کنید نوع جغرافیا و کاربرد ایزوگام 4 میلی متر است. کیفیت و قیمت ایزوگام دلیجان به وزن و ضخامت و کیفیت قیر وابسته است.

بهترین نوع ایزوگام دلیجان برای مناطق گرمسیر، بردین با ضخامت 4 میلیمتر و بهترین مارک ایزوگام برای مناطق سردسیر، ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان با ضخامت 5 میلیمتر است.

باکیفیت ترین و بهترین ایزوگام برای دیوار

یکی از مکان های بسیار مهمی که عایق کاری آن اهمیت ویژه دارد دیوارهای داخلی و بیرونی ساختمان و همچنین پی و فونداسیون سازه است. انتخاب بهترین ایزوگام برای دیوار را به کارشناس این امور بسپارید.
ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان و ایزوگام بردین دلیجان، بهترین مارک های ایزوگام درداخل کشور شناخته شده و خریداران با توجه به کاربرد هز یک از این محصولات، کیفیت و ماندگاری این دو محصول را بسیار درخشان برآورد کرده اند.
ایزوگام 4 میلی متر بردین دلیجان با کیفیت منحصر به فرد گزینه ای بسیار عالی برای دیوار است که وزن و ضخامت مناسب تری برای دیواره های جانبی و دیوار استخرها دارد.

 تولید بهترین ایزوگام دلیجان با استفاده از انواع مواد اولیه داخلی و همچنین فرآورده های نفتی بومی می باشد. عدم نیاز به کالاهای وارداتی می تواند هزینه تولید محصول را تا مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. 

لیست قیمت ایزوگام به روز 1402

قیمت ایزوگام دلیجان تابع شرایط و بسیاری از عوامل مختلف در خط تولید است که می توان عمده علت این اختلافات قیمتی را در عوامل زیر دانست :

  1. تک لایه یا دولایه بودن ایزوگام و یا تولید ایزوگام به صورت سفارشی
  2. نوع قیر مصرفی در خط تولید
  3. جنس الیاف تیشو استفاده شده در ایزوگام یا ترموباند و اسپان باند مصرفی
  4. کیفیت فویل آلومینیومی و یا به عبارتی روکش ایزوگام
همچنین بخوانید:
ایزوگام ارزان قیمت دولایه فویل دار دلیجان

در سال جاری شاهد نوسانات قیمت انواع ایزوگام بوده ایم و برای دریافت لیست قیمت به روز، قبل از خرید نسبت به استعلام قیمت ایزوگام دلیجان از کارشناسان هیرمان اقدام نمایید.

با تماس تلفنی با کارشناس واحد فروش میتوانید قیمت ایزوگام 4 میلی متر و دیر محصولات را به روز دریافت کنید.

معرفی محصولات شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان

یکی از شرکت های که در دلیجان فعالیت می کند شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان است که محصولات متنوع و با قیمت های مناسب را تولید و به بازار عرضه می کند از این رو بعضی از محصولات این شرکت را برای شما در ذیل آورده ایم:

  • اولین محصول ایزوگام سوپر صادراتی هیرمان که دارای بالاترین مشخصه های تولید ایزوگام در ایران است با ضخامت 5 میلی متر و وزن 50 کیلوگرم که در نوع خود بی نظیر و بی رقیب است و در حال حاضر به کشورهای مختلفی صادر می شود. WP5000
  • دومین محصول ایزوگام صادراتی بردین دلیجان است که این محصول با مشخصات استاندارد در ضخامت 4 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود. WP4000
  • سومین محصول ایزوگام حلزون دلیجان است که این محصول طبق مشخصات استاندارد و با وزن 40 کیلوگرم و ضخامت 3.5 میلی متر تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می شود. WP3000
  • ایزوگام طوفان شرق دلیجان با ضخامت 3 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.
  • ایزوگام های طرح دار با ضخامت 3.5 الی 4 میلیمتر و وزن 40 کیلوگرم.
ایزوگام طرح آجری بردین با ضخامت 4 میلیمتر
ایزوگام طرح آجری بردین دلیجان با ضخامت 4 میلیمتر

راه های خرید ایزوگام دلیجان از کارخانه

خرید ایزوگام از کارخانه به صورت مستقیم و بی واسطه و کاهش هزینه های رفت و آمد را در روش های خرید زیر تجربه کنید:

  1. راه اول: خرید غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش شرکت ایزوگام هیرمان و سپس ثبت سفارش
  2. راه دوم: خرید حضوری از طریق مراجعه به دفتر مرکزی شرکت در تهران و یا مراجعه به کارخانه در دلیجان
  3. راه سوم: خرید غیر حضوری از طریق ارتباط با واحد فروش در شبکه های اجتماعی شرکت و سپس ثبت سفارش

در پایان از همراهی شما برای مطالعه این مقاله سپاسگزاریم و برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ایزوگام 4 میلی متر مرغوب با واحد فروش هیرمان ارتباط بگیرید.

چه ایزوگامی برای داخل ساختمان و سرویس ها استفاده میشود؟

باید ایزوگام ساده استفاده شود و پیشنهاد ما ایزوگام 4 میلی متر بردین است.

فرق ایزوگام سقف با دیوار چی هست؟

تفاوتی ندارند ولی ایزوگام دیوار باید از نظر وزنی سبک تر باشد. ایزوگام حلزون یا ایزوگام بردین پیشنهاد شود

کیفیت ایزوگام طرحدار دلیجان چگونه است؟

طرح روی ایزوگام بعد از 4-5 سال از بین میرود ولی از نظر کیفیت ایزوگام هیچ ایرادی ندارد و در جایگاه خودشان بهترین هستند.

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x